Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

wtorek, 4 maja 2010

Droga. ***

Zdarzyła się tragedia. Narodowa tragedia. Straciła Polska, w jednej chwili ,wielu wartościowych ludzi. Bez względu na opcje polityczne.
Nieuchronne są zmiany, powinny nastąpić! Ale nie następują!!!!!!
Dlaczego Premier nic nie robi w tym względzie, polega na panu Klichu"? Mały człowiek do wielkich spraw? Żenująca bezmyślność! Uczciwy jest, ale stagnacja włącza swiatełko alarmowe. Zastój w tych sprawach, to smierć polityczna.
Obawiam się , że przez taką beztroskę, PO straci w mających się odbyć wyborach. Głosy rozsądku, nic tu nie pomogą, są niesłyszalne. Albo niesłuchane. PO przesra następną kadencję, jak nikt do tej pory.TO BĘDZIE KLĘSKA NA WIELKĄ SKALĘ!!! Gratuluję bezmyślności.
No i AMEN
Tytuł jedynie ma zaakcentować jaką drogą PO ma iść. Niestety , nie idzie! Howgh!
To już wolę być indianinem!

6 komentarzy:

  1. Witaj >ozon<.Wysłałem już kilka zdań ale jakimś cudem wyparowały ...:))))Dotarłem wreszcie i przy tej okazji pozdrowię Twoich gości melodią z filmu ,,Hair"-,,Good Morning Starshine"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! ;-))) "YouTube" ciągle mi nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:)Ja polegam tylko na mojej połowicy bo sam jestem noga komputerowa a ona tym się zajmuje więc fachowca mam pod ręką.Za to kupuję płyty-legalne oczywiście i od rana do wieczora gra muzyczka.
    Ciągle nie mam czasu na dłuższe pogawędki bo mnie klienci ścigają i tak będzie do lipca;czasem wpadam na forum ale mam szlaban pod swoim nickiem .Moderator po ostrej pyskówce dał mi do zrozumienia,że jestem persona non grata na FP.Przy zmiennym IP to on mi może na.....ć:)))ale jak będę to mnie na pewno poznasz . Wkurza mnie to obrzydliwe postępowanie - mydłek jakowyś sam decyduje wbrew regulaminowi komu pozwoli a komu nie ...Pozdrawiam i może do wieczora bo muszę odpocząć w domu po kilku dniach rozjazdów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze mnie, w tym względzie, tez noga. Ale są w rodzinie informatycy i coś poradzą. Co do FP, mam podobnie. Odnoszę wrażenie, że niektóre ludziki nie chcą mnie drukować, ze znanych tylko sobie powodów. A jeśli coś "puszczą" , to będą to tylko jakieś bzdety.

    OdpowiedzUsuń
  5. :)Tracę chęć do pisania na FP.Niestety,czasami ponosi mnie jak czytam Wojtka czy Bubę,że nie wspomnę o dyslektyku.Cholerykiem bywam rzadko ale w określonych sytuacjach.Nienawidzę przemocy,psychicznej i fizycznej a moderatorzy znęcają się nad wieloma osobami na forum.Mam świadomość,że jesteśmy postrzegani jak TWA ale mało mnie to obchodzi.Skoro sami nie przestrzegają regulaminu i ja nie mam zamiaru ale zależy mi na kulturze dyskusji,jej tonie tępie...Niestety jeden z drugim ucina,nie dając możliwości na ripostę czy nawet zwykłą odpowiedź.Nie mam czasu na zabawy w kotka i myszkę,dla mnie czas to pieniądz ale też możliwość relaksu i odpoczynku,szkoda mi marnować go na udowadnianie ,że czarne itd.....Tyle:)
    Siadam z dobrą wódką,słuchawki na uszy i zabieram się za pienia starocerkiewne...Piękne ale mam po nich stan lekkiej depresji (stąd wódeczka)i usypiają znakomicie.Dostanę jutro po uszach za to ale dziś jestem za bardzo zmęczony,żeby mieć pietra:)))
    Dobrej nocy i oby nam się pogoda poprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A niech Ci się przyśni malutki Jezusik w ikonce. Koniecznie z Matką Boską. To nie drwina. Mnie religii uczyli przedwojenni księża.

    OdpowiedzUsuń