Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 18 maja 2016

"Już nigdy...."

   Nic nie trwa wiecznie! Nawet świetne Biuro Podróży.
Kiedy bogate hieny wyczują "świeże mięso", natychmiast rzucają się na żer!
Tak było i tym razem.
Biuro podróży, które organizowało  wszystkie wyjazdy, które WAM opisywałam, ktoś wykupił! Ma ono teraz  nowego właściciela. Nadętego buca.
Najtańszy wyjazd to 7 tysięcy ( od osoby) plus reszta. Wyżywienie na własny koszt.
Zostawienie w majtach tego co zwykle, to pikuś.
TRZY ciosy na raz!
Ciekawi mnie, ile osób będzie jeździło teraz?
Pa:)

P.S.
21.05.2016r.
Właśnie się dowiedziałam, że niskie koszty wycieczek do Turcji, z tego biura, były spowodowane promocjami. Turcja, w ramach promocji, dopłacała do tych wycieczek. Promocje się skończyły.
Jednak obecne ceny i tak są dziwnie wysokie.

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciebie stać na wywalenie ponad 20 tysięcy na tydzień?

      Usuń
  2. Ojej, a ile płaciłaś za osobę poprzednio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, ale niewiele. Swobodnie było nas stać na takie wycieczki.Jeździliśmy raz lub dwa razy do roku. Nie było o aż takie drogie.

      Usuń
  3. 7 tysięcy ? Z ciekawości tylko, bo mnie i za niższą kwotę nie stać na wyjazd sprawdziłem i tygodniowe wyjazdy np. do Hiszpanii można znaleźć za około 1800 zł / osobę. O czym ty piszesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o zmianie cen za wycieczki w Biurze Podróży , z którego przez wiele lat korzystałam.

      Usuń
    2. "Premio Travel" się nazwa. Właśnie przyjęto nowego partnera do tego Biura Podrozy.

      Usuń
    3. Ozonka ma rację. To Biuro ma takie wygórowane ceny.
      Koszmarne ceny. Myślę, że Biuro nie pociągnie długo.
      Lepiej jeść małą łyżeczką i przez długi czas niż łyżką i krótko.
      Zmień Biuro!!!!!!!!!
      Pozdrowienia Ozonko.
      Kasia

      Usuń
  4. Wykupiłem Turcję. Na osobę 1540 zł.All Inclusive oczywiście! Skąd Ty bierzesz takie ceny??? Wyspy Kanaryjskie - powszechnie wiadomo, że drogie - oferują za tydzień 3000 zł/os. w dodatku także All Inclusive!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ich cennika!
      Do tej pory ceny byly podobne do cen biura z ktorego korzystasz.

      Usuń
    2. Zmienie Biuro Podrozy i tyle!
      Komp odmawia wspolpracy!

      Usuń
  5. Takie ceny?...aż trudno uwierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, Premio Travel ma szalone ceny.
    Na polskim rynku jest wiele ciekawych i sprawdzonych biur podróży m.in. Ikea, Rainbow, które organizują fajne wycieczki objazdowe, samolotowe, takie, jak Ciebie interesują: Hiszpania, Turcja.
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)))
      Od rana sprawdzałam przeróżne Biura Podróży. Premio przoduje w zawyżaniu cen, chociaż w poprzednich latach mieli ceny dla ludzi. Wniosek jest jeden. Będziemy korzystać z innych biur podróży i tyle:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Aaaa !!! Wiem już skąd mi się wzięła taka cena. Dostałam kolejną, nową ofertę. Tam są nowe ceny.
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając twoją notkę, wprost nie mogłam uwierzyć. Weszłam na stronę tego biura. To prawdziwe zdzierstwo. Ewusiu, odpuść sobie. Poszukaj coś innego. Jest wiele ciekawych Biur Podróży, które oferują ciekawe wojaże. Domyślam się, że masz troszkę czasu więc powinnaś skorzystać z Last Minute jest szeroka oferta. W tej chwili sprawdzałam. Jest Maroko, Hiszpania, Cypr, Malta, Turcja, Czarnogóra, Bułgaria.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu:)
      Sama też szukałam. Faktycznie, są podobne wycieczki w przyzwoitych cenach. Bez zdzierstwa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Od dzieciństwa marzyłaś o Grecji? więc na co czekasz.
      Korzystaj z Last Minute. Leć na Korfu z Itaki za 999.- od 4 czerwca na 8 dni.
      Wprawdzie bez wyżywienia ale część zabierzesz z kraju resztę dokupisz na miejscu. Masz lot z Warszawy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Stanowcza jesteś. To mi sie podoba.
      Znowu komputer kaprysi.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Nic dla szarego człowieka. Też kiedyś organizowałem wyjazd z pewnym biurem, to jak pani policzyła koszty to skończyło się na miłej rozmowie.
    Ale oferty last rzeczywiście atrakcyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zbyszku.
      O wielu sprawach nie mam i nie miałam pojęcia!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Człowiek uczy się i uczy, na plus na szczęście, pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Chyba do kogoś dotarło to, co napisałam, bo już tych cen nie ma. No, no, no. Może się ktoś pomylił, czy jak?
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym dopłacaniem przez Turków, to nie jestem taka pewna, czy biuro nie udaje Greka ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem. Wiem jak było na początku. Turcy chcieli rozpropagować swój kraj. A mają co pokazać. Kolonie greckie w Turcji, to sam cymesik. Względnie dobrze zachowane zabytki.... Malinko, powinnaś to zobaczyć. Raj dla oczu i ducha:))) Zwłaszcza dla ludzi takich jak Ty czy ja. Ty fachowiec, ja zakochana w Grecji i jej historii od dzieciństwa.
      Działania Turków nie poszły na marne.
      :)))

      Usuń
  12. Szczesliwie nigdy nie musialam korzystac z biur podrozy, ale rozumiem strate. Z reguly jak 'promuja; jakis kraj, tzn ze cos tam sie dzieje, a to zamachy, a to ebola...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem promują z innych powodów. Zmiana ustroju n.p. Turcja była dawniej nie bardzo otwarta na zmiany. W ostatnich latach to się zmieniło. A zabytków ci u nich dostatek, żeby nie powiedzieć nadmiar. Przecież większość Turcji, to dawne kolonie greckie! Cesarstwo Bizantyjskie potem. Jest co oglądać, bo Turcy starali się zachować neutralność. Przypomnij sobie II Wojnę Światową!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Ewciu - a jakim cudem trafiłaś na mój biurowy blog ???? nigdzie jeszcze linku nie umieściłam, bo dopiero blog "układam" to będzie taka blogowa reklamówka naszego biura, na razie umieszczam tam moje wpisy ze szpakowegodrzewa ... nie miałam pojęcia, że tyle tego jest :-)pogrupuję obiekty, mam pomysł i na układ i na nagłówek tylko czasu nie mam ... braciszek tylko ręce zaciera bo my właściwie tyle obiektów mamy a reklamy zero - zawsze czasu brak ... Jak blog będzie się podobał to pokusimy się o profesjonalną stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, mnie się udało:) Jak to się mówi, "psim swędem" :)))
      Chciałam wejść do Ciebie a znalazłam się na tym blogu i zabij, nie wiem jak;)))

      Usuń
    2. Reklamówkę rób, w jakiejkolwiek formie. Masz świetne pióro i ciekawe zdjęcia.
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
    3. :-) WIELKIE DZIĘKI EWCIA
      kukam i kukam, i czekam na Twój nowy wpis ...

      Usuń
    4. Będzie!
      Tylko wiesz jak to jest, kiedy zmieniasz mieszkanie.

      Usuń