Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

poniedziałek, 18 września 2017

OPOLE 2017 r. ???

  
 JUBILEUSZ MARYLI RODOWICZ? A może AGNIESZKI OSIECKIEJ I KRYSTYNY GARTNER?

Jak dobre wino jest Maryla.
Nie dla niej czas szybko mija.

Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu ...  czyżby został już historią?
Komu za to podziękować, wiecie?
PiS u władzy! Brrrr.........
Maryla i Piotr Cugowski. Piotr odziedziczył głos po ojcu.
Akompaniował fenomenalny akordeonista.
Siedzę i przypominam sobie stare czasy. Ile to lat...???

:)))

15 komentarzy:

  1. Niestety, w tej materii nie mam nic do powiedzenia, telewizji nie oglądam już od lat, nie mam nawet telewizora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiem.:)
      Napisałam to ze złości. Musiałam!

      Usuń
    2. Czasami człowiek musi - inaczej się udusi!

      Usuń
    3. I bardzo dobrze, że się nie udusiłaś :)

      Usuń
    4. Pewnie, że dobrze. Kto by takie głupie posty produkował!
      Sama mam już siebie dość!
      Przypuszczam, że czas robi swoje, albo... No właśnie, co? Sądzę, że nie zgłupiałam, zatem...

      Usuń
    5. OKOLICZNOŚCI! Sama nie wiem. Nie wszystko człowiek może, choćby bardzo chciał!

      Usuń
    6. Zatem pozostaje zakasać rękawy i wziąć się do blogowej roboty!

      Usuń
    7. Tak robię.
      Siadam do pisania a kończę na przeglądaniu ostatnio robionych fotografii i przygotowywaniu ich do publikacji na blogu. Kismet.Samo jakoś nic robić się nie chce.

      Usuń
    8. Od dłuższego już czasu szwędam się po mieście i robię zdjęcia. A że daleko mam... Ten rok jakiś taki... inny niż poprzednie lata. Dziwny i nieco sentymentalny. Zaglądam w od bardzo dawna mi znane i długo nie odwiedzane zakątki. Jest co oglądać. A secesyjne detale pochłaniają mnie zupełnie. Warszawa była zniszczona, ale odtwarzać takie detaliki...cymesik :)

      Usuń
    9. No i doczepiłam komentarz nie do tego posta!
      ;)

      Usuń
    10. A mnie to wygląda na zupełnie dobre miejsce.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pokażę! Mam sporo zdjęć. Wymagają jednak trochę pracy i czasu na tę pracę!
      Ale będą:)

      Usuń
    2. Cierpliwie więc poczekam. Cierpliwości mi nie brak 😄

      Usuń