Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Zdolny malarz, grudzień!

Tak było jeszcze tydzień czy dwa temu. temu.
Park w odcieniach złota.
Do tej pory sądziłam, że najlepiej maluje październik. Okazało się, że grudzień też nie od macochy;)
Wczoraj wyczarowywał piękne widoki zachodzącego słońca. Nie tylko wczoraj. Dziś również.
Ten to jeszcze nic. To dopiero preludium.
Czas mijał powoli.


Tak się skończyło.
Zaraz przyjdzie prawdziwa zima.
Zim, o czym pisałam, nie lubię. Owszem, doceniam ich piękno, ale i bez niego mogę się obyć. Bez ciepła raczej trudno. Lubię wszystkie pory roku, poza zimą.

Pa:)

25 komentarzy:

  1. A ja mam odwrotnie. Nienawidzę gorąca. Wciąż siedzę przy otwartych oknach, w nocy mocno rozszczelnionych. Grudzień to ój ulubiony miesiąc - z wielu powodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty jesteś "gorąca dziewczyna", ja to już tylko na przemiał.

      Usuń
    2. W sumie najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, to na samym dole.

      Usuń
    3. Mnie też. Byłam zdziwiona takim zachodem słońca.

      Usuń
  2. Ależ niebo! Jakby się gotowało...u mnie takowych widoków nie było...wschody i zachody szare i bure. Grudzień poskąpił mi więc zadziwień!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu czasami jest jak widać na zdjęciach. Ostatnio mgły się utrzymują. To już trzeci dzień tak mglisty.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witaj, po długim czasie (nie wchodziłam, bo nie wiedziałam, czy jestem mile widziana).

    Zdjęcia piękne, lubię ciepłe zimy. Takie lekkie, ze śnieżkiem na święta i lekkim mrozem.
    Lubię zimę w górach - to jest magia. W mieście - szara chlapa.

    Generalnie, jak zawsze: czekam na wiosnę.

    Serdeczności, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie czeka? Wiosnę bardzo lubię, daje nadzieję:)
      Nie za bardzo mam czas na wpadanie gdziekolwiek, ale wpadam. Tym się nie przejmuj. Mam Ciebie w spisie i tak już zostanie:)))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Tak. To moja pora roku. I jesień. A najbardziej w świecie lubię grudzień!

      Usuń
    3. Lubię zieleń wiosny i lata. Lubię ptaki. Zima stanowczo nie jest dla mnie. Zimę jakoś "przebywam" i aby do wiosny;)

      Usuń
    4. Zieleń, pozytywny, cudny kolor. I jeszcze te makowe łąki...

      Usuń
    5. Moja córka też lubi zimę i ubóstwia śnieg.

      Usuń
  4. Zjawiskowe, grudniowe zachody słońca.
    też bardzo lubię wiosnę i lato.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja.
      Z tą wioną i latem, oczywiście:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Zdolny ten grudniowy malarz, piękne widoki namalował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zdolny. Jesienny też nie od macochy. Piękne wschody i zachody Słońca maluje.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękny zachód słońca.
    Też lubię grudzień.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień lubię tylko z powodu widoków jakie nam pokazuje.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. świetne zdjęcia; ja lubię oglądać zimę na zdjęciach. że śniegu i ślizgawek wyrosłam dawno temu (tych drugich zresztą nigdy specjalnie nie lubiłam) - z powodu niedogodności na drogach i chodnikach, szczególnie na takich zapadłych wsiach, jak moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystko co ładne. Czasami zima maluje piękne obrazy. Zwłaszcza gdy powietrze jest wilgotne i szadź osadza się na gałęziach drzew.
      Pozdrawiam:)

      Usuń