Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 8 czerwca 2016

Zwijanie.

    Od bardzo dawna mam kumpla. Właściwie mamy. Miły człowiek, świetny kolega. Przyjaciel rodziny. Ma jedną wadę. Jest chorobliwie pedantyczny.
Dziś szukałam kabelka do aparatu fotograficznego. Jest niezbędny do zrzucania zdjęć do komputera. No nie ma, wcięło go na amen.
Nagle przypomniałam sobie, że kilka dni temu odwiedził nas ten znajomy. Już wiedziałam co się stało. Nie wiedziałam jednak, gdzie ten kabelek jest. "Schowanka" dla porządkowanych rzeczy znajduje przeróżne, najczęściej odnajduję różne przedmioty w przedziwnych miejscach.
Kabelek, na szczęście, znalazłam.
To na tyle;)

5 komentarzy:

  1. Matko kochana! Jakby mi ktoś zaczął w domu sprzątać, musiałabym go zabić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mam ochotę to zrobić, ale mi szkoda. Straciłabym kumpla-złotą rączkę. Bo mój chłop, to ma dwie lewe ;(

      Usuń
  2. Nie lubię jak ktoś nawet przyjaciel sprząta moje rzeczy. Niech będzie pedantyczny u siebie, a nie u kogoś. A tak nawiasem mówiąc ja chyba wyrzuciłabym go z domu.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy się szmat czasu. Znaliśmy się przed moim ślubem. A to ..ho, ho, ho !!!

      Usuń