Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

poniedziałek, 29 marca 2010

Jakoś leci.

Zakwitła moja hoja, choć to nie jej pora. Nie czuję jak rymuję. Ale fakt, kwitnie. A powinna zacząć dopiero w maju. Cały pokój jest wypełniony słodko orzechowym zapachem. Bardzo to lubię. Żeby nie było za dobrze, moje pole do pisania postów na blogu nie chce tolerować samego Ż i często kasuje cały tekst lub jego fragment. Dopust bozy. Przyjęło bez kropki. Przed świętami jakoś się zrobiło spokojniej. A moze to ja (znowu bez) jestem spokojniejsza? Marzy mi się takie niewielkie miejsce spotkań grypy znajomych, jakim kiedyś było FP. Tylko bez napisów "błąd na stronie" . Nie codziennie, nie zawsze . A niechby i całą dobę. Ale bez przeszkód technicznych i innych "kaprysów" modziowych. No i bez klonów. To ideał forum. Nie wiem tylko czy jest to w ogóle mozliwe (bez kropki). A moze coś załozyć , stronkę jakąś , czy co? (bez kropek, bez kropek). Co to za wada techniczna uniemozliwiająca pisanie zet z kropką. Nie napiszę jak trzeba bo nie wydrukuje. Jakby za mało było tego "niedrukowania" na forum. Czy jest na to jakieś lekarstwo? Niech to szlag. Takie to głupie, ze az śmieszne.

2 komentarze:

  1. każdy, żużel,żyłka, Żywiec ...wchodzi "jakoś".

    Nie mam nerwów i czasu do pisania na FP; to jest nie do zniesienia - "u drzwi twoich stoję panie" no i te klony. Coś tam się udaje z rzadka; lepiej to idzie na FSK, chociaż tam też bywa szlaban.
    Zazdroszczę Ci kwiatów hoi w marcu, moja dopiero decyduje się w czerwcu - lipcu. Za to fiolki afrykańskie kwitną u mnie wszystkie, tj. 7 sztuk. Poza tym amarylisy dają popalić nieziemskimi kwiatami! I jeszcze trzy storczyki "w drodze", tyle, że do Świąt się nie wyrobią. Będą natomiast już żonkile z działki, bo mają teraz niesamowite pąki!
    Pa, do następnego, bo robota mnie goni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A, i jeszcze jedno. Jak Ci się tak "samo" rymuje, napisz coś na naszym blogu (tj. Stanisława i moim - jesteśmy współwłaścicielami). Możesz to zrobić też bez rymów, nigdzie nie jest napisane, że tam tylko rymowanki mają być :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń