Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

czwartek, 4 maja 2017

"Niech nam nikt nie wmawia, że czarne.... "



"Idą, idą dzieci drogą,
siostrzyczka i brat
i nadziwić się nie mogą,
jaki piękny Świat!"

Piękny to on nie jest. Na 100% !
Dlaczego odmawiam mu urody? Dla wielu Polaków to oczywiste.
Mogłabym napisać: Bo tak.
Tak nie jest.
Kaganiec zaciska się powoli i niezauważalnie.
Będzie jak przed rokiem 1989. Zamordyzm.
Mogę się mylić. Oczywiście. I obym się pomyliła!
Pa:)



11 komentarzy:

  1. obyś się myliła Ewciu ... obym i ja się myliła ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak komu, ale mnie się przed 1989 r. żyło lepiej, mojej rodzinie też. Nad nikim nie wisiało widmo bezrobocia, komornika, nędzy i niepewności jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie jest czarne albo białe.
      Najczęściej jest i tak, i tak!

      Usuń
    2. Mnie się wtedy żyło doskonale!
      Chyba każda z nas ma co innego na myśli.
      :)

      Usuń
  3. Myl się, myl Ewuniu. Więcej optymizmy, na przekór wszelkiej podłości ludzkiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku miły!
      Staram się jak mogę.
      Przed chwilą , oglądałam film o Matce Bożej.
      Dochodzi godzina 24! Zwariowałam?

      Usuń
  4. Ewuniu, nie zwariowałaś, jeśli oglądałaś film o Matce Boskiej . Gorzej by było, gdybyś oglądała przed snem horror jakiś. Jednak wyspać się należy koniecznie, bo sen jest okazją do regeneracji całego organizmy, a zwłaszcza komórek nerwowych. Miłych snów życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tomaszu!
      Nowy dzień, ten z poprzedniego wpisu, już ma się ku końcowi. Ciągle gdzieś snują się chmury burzowe i tu i ówdzie trochę grzmi.
      Nareszcie znalazłam pomysł na kolejny post, a właściwie na ich serię. Nareszcie będzie o Warszawie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń