Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

poniedziałek, 28 lutego 2011

Tak się zaczęło:)



 No i się zaczęło. Pominę czas przygotowań i załatwiania formalności z oczywistych powodów.
W końcu polecieliśmy do Turcji!

Fot. nr 1. Widok z okna samolotu, okolice , chyba, Morza Czarnego.
Fot. nr 2. To pierwszy widok Morza Śródziemnego.
Fot. nr 3.  Foyer hotelu "Sea life".
Fot. nr.4   Morze Śródziemne, plaża w Antalyii:)

Lot, jak lot. Wszystko odbyło się szczęśliwie.Zakwaterowano nas w hotelu "Sea Life", przy ulicy oddzielającej plażę od miasta. Czyli , faktycznie, 50 metrów od morza Śródziemnego.
Wszystkie hotele, w których przyszło nam mieszkać były pięciogwiazdkowe. Czyli świetne.
Jest  6.17, nie mam  weny do opisywania wszystkiego. Pogoda w Warszawie mnie dobija.
C.d.n.

5 komentarzy:

  1. Nie tylko Ciebie pogoda dobija. Oczywiście "wina" PO. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Ty nie masz głowy do pisania. Pogoda wykańcza wielu. :-( Widoki piękne, tylko jak je wszystkie zamieścisz? Musisz otworzyć pięć blogów hi hi hi Buźka :-)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Heniek!!! Nie pięć, tylko pięćdziesiąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Ewa za fotki.ciekawa ta 3 fotka. Jak odpoczniesz po podróży, to napisz coś więcej .Jak ja dawno nie leciałam samolotem! 18 lat? Chętnie poczytam. Dobranoc. Śpijcie słodko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Dano za odwiedziny:) Nawet nie wiedziałam jak bardzo jestem zmęczona. Kondycji nabrałam, że no:)))

    OdpowiedzUsuń