Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

sobota, 5 lutego 2011

Słowotok. ***


Kempa Beata, Beata Kempa,
Marzena Wróbel, także przejęta.
PiS cała w wypiekach stoi,
patrzy, czy ktoś się ich jeszcze boi.

Obie kobiety ze słowotokiem,
weszły do sejmu stanowczym krokiem.
Weszły , usiadły, zaczęły gadać.
Gadają dotąd, narody siadać!

Na każdy temat, o byle czym.
O tym co kiedy, i kto, i z kim.
One wszak wszystko wiedzą najlepiej,
a perorują jak "baby" w sklepie.

Jest jeszcze jeden ze słowotokiem.
Za erudytę uchodzić chce.
Lecz prawda jemu wychodzi bokiem,
wali lapsusy, chce czy też nie.

Jadłem kolację,
zawsze mam rację,
kota Alika uwielbiam też.
Połykam  prochy,
więc stroję fochy.
Stoję gdzie zechcę,
a czasem nie.

26 komentarzy:

  1. :)))))))
    Ozonko*... tak należy "(p)-osłów" traktować - na wesoło!
    Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieję, że zdrówko już w normie.
    Zdrowia życzę:-)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:))) Zdrowie normy jeszcze nie osiągnęło, ale wszystko jest na dobrej drodze. Dzięki za życzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sie zle czujesz to nie zajmuj sie polityka, luzeczko, poduszka, kolderka, cieplo

    zdrowko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy naszch poOSŁACH, nie sposób. A ponieważ mam charakterek, służy mi to wyraźnie. Jest godzina 20, a ja mam już tylko 37,1 stopnia. Sukces:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj sobie odpoczynek,
    od wszystkich „ekranowieści”
    i nie oglądaj pacynek,
    życie tak wiele ma treści...:)

    Udanej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ewo:))) Pierwszy raz od tygodnia zdołałam się wyspać:))) Teraz już może być tylko lepiej:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Ozon powrócił z zaświatów:) Chwalmy Pana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powraca:))) Jest lepiej , ale jeszcze jest gorączka. Nie wiem dlaczego tak strasznie to się ślimaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na to pytanie i ja nie znam odpowiedzi. Wszak nie wszystkie pytania mają odpowiedź:))) Bądź dzielna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. odzywiac sie lepiej,

    myc rece przed jedzeniem,

    myc rece po wyjsciu z WC

    OdpowiedzUsuń
  11. Chrońcie Pana - Prącie Chana

    do rudej

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyliłeś adresata. Takie rady, to nie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ej, tak mówi każdy, higiena for all, choroby biorą się z brudu - bez obrazy

    Przykład: jedziesz tremwajem do piekarza po bułki i jesz je wracając tremwajem do domu gołymi ręcami

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jem bułek na ulicy. Nic nie jem na ulicy. Właśnie dlatego, że mogę mieć brudne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chora to się robię , jak jakiś pewny siebie głupek, chodzi po ulicy chory i kicha na wszsystkich wokół.

    OdpowiedzUsuń
  16. no ale loda chyba można, nie wyobrarzam sobie loda w domu

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja tak. Lodów na ulicy też wolę nie.

    OdpowiedzUsuń
  18. może masz rację, lody lepsze w domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Własnie:) Po rekach nie spływa roztopiona breja lodowa i.t.p.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie się z Tobą koresponduje, ale moja godzina nadchodzi

    do następnego razu

    zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie fajnie, bo o niczym. Tobie to wystarcza?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Ewciu:))
    Dzisiaj nie będę Cię zbytnio męczyć więc pozwól,że tylko buziaki wyślę i życzenia szybkiego powrotu do zdrówka:)))i do świetnego rymowania.Fajne są te Twoje polityczne wierszyki:))))
    ***

    OdpowiedzUsuń
  23. Też je lubię:))) Za życzenia dziekuję, bo ciągle potrzebne:)))

    OdpowiedzUsuń