Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 7 listopada 2010

Kampania wyborcza.

             PiS
 Zmieniamy Ząbki
        na lepsze.

Bardzo mi się to podoba.
Nowe hasło, nowa moda.
Już niedługo zobaczymy
jak te  hasła zmienić w czyny.

Każdy w Polsce chciałby mieć
lepsze ząbki, mistrz czy cieć.
Lepsze Baby i Chłopiny,
lepsze Wały i Maliny.

Może też być lepszy Jeleń,
Wapno, Walce oraz Zieleń.
Lepsze Zaspy i Barany,
Zgony, Błocko i Bociany.

Pierwsze  zdanie , jest sloganem wyborczym PiS, umieszczonym na plakaciku w Ząbkach.
Mnie rozśmieszył :)))  Reszta to polskie nazwy przeróżnych miejscowości:)

2 komentarze:

  1. Witaj:)
    Tak wszystko zmieniamy na lepsze, tyle że zawsze przed wyborami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Przyzwyczajamy sie do przeróżnych haseł przedwyborczych. Wczoraj zobaczyłam w TV właśnie to i popłakałam się ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń