Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Marzenie prezesa. ***












Od dzieciństwa wciąż jej chciał.
Od dzieciństwa władzę miał.
Teraz czar zaczyna pryskać,
bo to polskie są igrzyska.

Czego pragniesz ?- władzy.
Co sie dla Ciebie liczy? - władza,
Co jest Twym celem? - władza,
O czym wciąż śnisz? - o władzy,
Do czego dążysz? - do władzy.

Lecz zazwyczaj tak to bywa,
że marzenia spełnić trudno.
Życie płynie, lat przybywa,
a bez władzy raczej nudno;(

Czego pragniesz?- władzy.
Co się dla Ciebie liczy? - władza.
Co jest Twym celem? - władza.
O czym wciąż śnisz? - o władzy.
Do czego dążysz? - do władzy.

Miast olbrzyma, wyrósł karzeł,
w mentalności swej zacięty.
Nie chce mi się myśleć nawet,
co nasz "wielki" nam zgotuje
gdy się rzuci w jej odmęty?

Czego pragniesz? - władzy!
Co się dla Ciebie liczy?.......

14 komentarzy:

  1. O rany, Ty też politycznie?. Trudno. Wiersz dobry, ale rysunek prima. Powinnaś się zastanowić, może blog rysunkowy? Niech oglądacze pogłówkują, co Autorka miała na myśli? Pomyśl, może warto? Rysuj i zobaczymy.:-))*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Heniu, lubię też robić zdjęcia i czasem coś pisać. Może niech na razie będzie jak jest? Potem zobaczymy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie masz rację. Zmęczony jestem polityka. Dobrej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Ozonko*
    Władza coraz bardziej się oddala... bo karzeł jeszcze bardziej skarlał... i nawet podskoki mu nie pomogą (na ostatnim rysuneczku chyba podskakuje:)))

    Wierszyk przedni... tylko wg prezesa: to WADZA.
    Przysłuchaj się dobrze ... gdy o niej mówi.
    Pozdrawiam:-)***

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj SEG, masz rację, podskakuje :))) Świetnie odczytałaś moje intencje:)))
    Dzięki za wizytę.
    Pozdrawiam również:)

    OdpowiedzUsuń
  6. żeby kózka.... Oby się sprawdziło i tym przypadku. Czego Wam i sobie życzę na dzień dobry. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wiekiem zdolność podskoków maleje, a władza sadowi się coraz wyżej.
    Bardzo trafne rysunki i dobra kreska.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdzi się, sprawdzi:)))
    Witaj Heniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło, że mnie odwiedziłaś:)))
    Ale on tak bardzo jej pragnie, tej władzy. Wtedy dopiero by pokazał na co go stać;(
    Podskakiwać może,
    złamie nogę,
    daj Boże;)

    (Niewielu źle życzę, na szczęście to tylko ironia).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha!:)
    Wiedziałem,że ktoś jak ja, zauważy Twoje rysunki.
    Miałem rację:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie tam rysunki. Całe życie takie bazgroły rysowałam. Żadna filozofia ani umiejętność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale róża była rysunkiem artystycznym:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Roża, była próbą odzwierciedlenia rzeczywistości, chęcią zatrzymania tej chwili:)))

    OdpowiedzUsuń