Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 29 kwietnia 2011

Reklamy;( ***

Mamy pod oczami wory,
skóra wiotka i bez blasku.
Włosy w strąkach i z łupieżem
i jesteśmy już w potrzasku (reklam).

Brzuchy wzdęte i niestrawność,
o kolanach już nie wspomnę.
Do niczego my niestety,
grube baby, bo łakome.

Nasze dzieci jeść powinny
i "Bebiko", jakieś "Danio"
co od głodu je uchroni
jak w reklamach "zapodano".

Co tu jeszcze dodać mogę?
Sama nie wiem, a Wy wiecie?
Jakim cudem te "pokraki",
najpiękniejsze z kobiet w  Świecie?

12 komentarzy:

  1. Witaj Ozonko*... wprawdzie reklamy oglądam sporadycznie (te z Biedronki bardzo lubię - są zabawne)... to muszę przyznać, że przy wyborze kremu nie kieruję się reklamami... i nie myślę o tym... czy mam skórę wiotką i czy mam wory pod oczami:)))
    Od starości nikt nie ucieknie...

    Staram się odczytać wymowę Twojego rysunku... ale nie mogę się skupić, bo wzrok przciąga rysunek tej "laseczki"... fajnie ją narysowałaś:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak odczytasz to napisz, skonfrontujemy . :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo... zmuszasz mnie do myślenia...
    Pomimo interesującego wyglądu... z powodu głupich reklam widzimy siebie jako grube stare babska ze strczącymi kudłami.... a ściślej mówiąc - to oni nam to wmawiają...
    No to się wysiliłam:)))
    Ja takich problemów nie mam - bo reklam nie oglądam:)))
    Ps. A ta laseczka to jest naprawdę fajna... choć odbicie w lustrze straszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W myślach mi czytasz:))) A już myślałam, że nikt nie zrozumie, lub odczyta inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam: Rób konkurencję A.Mleczce i H.Sawce:)))
    Dobrej nocki Ewo:-)***
    Ps. Chyba właściwie odmieniłam nazwiska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie, a jak inaczej można to zrobić? Pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ...One wchodzą i szaleją
    bo nepotyzm nie zna granic
    Za pieniądze można wszystko
    mając swoje ego za nic.
    Pozdrowionka :)
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się dowiedzieć o co Ci chodzi? Nic nie rozumiem:(((

    OdpowiedzUsuń
  9. ...o reklamy Ewuś :)
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Marku! Tak myślałam , ale "nepotyzm" mnie zmylił i zaczęłam w to wątpić:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ... tutaj wklepać,tam wmasować,
    z pomocą żeń-szenia
    zniwelować wory,zmarszczki
    -oznaki starzenia ..

    Patrząc w lustro,myślę sobie:
    chyba ktoś przegina,
    bo mi młodość-"mini w fałdki"
    buźka przypomina !

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Lilly:)
    Czasu nikt i nic nie cofnie,
    przypominać też nie musi.
    Latka mamy wypisane
    na własnej "gębusi".

    Ale wmawianie wszystkim na co to kobiety nie "chorują", to zwykła przesada. Gdyby którakolwiek z nas cierpiała na to wszystko o czym mówią reklamy, to byłaby martwa;(

    OdpowiedzUsuń