Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Park.

"Poszłam" dziś nieco dalej, tak jak sugerowała Ewa. Pojechałam do parku przy cmentarzu. Trzy przystanki od miejsca gdzie mieszkam. Może dziwne to miejsce, chociaż mnie się bardzo podoba. Ptaszysk tam mnóstwo i jest też niewielkie jeziorko, czyli woda.  Co zobaczyłam,  zobaczycie i wy :)
Szpak jednobarwny, właśnie mi pokazał co o mnie myśli.
 I zięba...
I sierpówka.
Kaczki , na wszelki wypadek , zeszły mi z drogi.
Sroka ciekawie spoglądała przez kwitnące girlandy na drzewie.
Ale mnie tak łatwo zbyć nie można.  Chociaż większość ptaków ciągle odwracała się do mnie tyłem. Nie wiem dlaczego:(
Zięba.
Kaczki robiły swoje, czyli pływały:)))
Park spokojnie  sprawdzał, czy w tym roku będzie równie piękny  jak w zeszłym i przeglądał się w wodzie jeziorka. Co ja, nie bacząc na ptasie "wstręty",  uwieczniłam.
P.S. Szczerze mówiąc, "pasące" się  ptaki są tak ruchliwe, że nie sposób zrobić im zdjęcie  dobre do publikacji.  Zrobiłam 80 , prawie wszystkie najlepsze umieściłam na blogu. Niewiele.  Dlatego dobrze wychodzą te robione z balkonu, bo mnie żadne ptaszysko nie widzi i nie ucieka.
Żeby powiększyć zdjęcia,  można na nie "kliknąć" lewym klawiszem myszy.
Pa:)

8 komentarzy:

  1. Ale ptaszkowo:))Ostatnie zdjątko - rewelka:)))
    Zięba prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie "wpuścił.
    Miałaś okazję pobyć na łonie i fotek trochę.
    Same korzyści :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A pobyłam, pobyłam. I wiesz co, to wszystko jest o kilka minut drogi ode mnie. Nigdy mi się nie chce pojechać a to tylko 3 przystanki. Zresztą, tam gdzie mieszkam , takie naturalne skupiska parkowo-leśne są w bardzo niewielkiej odległości ode mnie. Puszcza Kampinoska też, relatywnie, w miarę blisko.Uliczka obok (czasem widoczna na zdjęciach) tuż, tuż :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wyskoczyłaś poza okno i trawnik przed domem; warto było:)
    "Lustro" i kręgi na wodzie to bardzo wdzięczny temat dla obiektywu, nie mówiąc już o kroplach deszczu. A ptaki wiosną mają piękne upierzenie i warto je uwiecznić.
    W takich starych parkach rosną też ciekawe rośliny, nawet chwasty i dziki busz jest ponętny i wdzięcznie wychodzi na fotkach.
    Życzę Ci więcej takich wypraw.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:))) Mam nadzieję, że dojda do skutku. Turecka wycieczka, poza poznawaniem innego kraju, doładowała mnie . Chce mi się chodzić:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałem te zdjęcia, to ostatnie w powiększeniu jest ciekawe.M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zazwyczaj bywa, że to , co uważasz za pomyłkę, staje się najważniejsze:)))
    Powiem nieskromnie, że mam "oko", po przeglądzie zdjęć, od razu stwierdziłam, że właśnie ono wzbudzi największe zainteresowanie.
    Pozdrawiam "gacha":)))
    P.S. Skąd Ci to przyszło do głowy?

    OdpowiedzUsuń