Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 6 maja 2011

Chodzi za nim ryba !


Mąż narzeka i marudzi, zrób mi rybę , zrób.
Chodzi za mną, wciąż ją słyszę, bez niej chyba grób.
Wciąż szeleści mi płetwami, ogonem obciera bruk.
Łuski trzeszczą, no i skrobią, bo ryba wszak nie ma nóg.

Chyba mu tę rybę zrobię, jak tak chce.
No i może marudzenie skończy, licho wie.
Będę miała chłopa z głowy, bo na wszystko on gotowy,
kiedy bardzo, bardzo, bardzo, rybkę chce.
Pa;)

10 komentarzy:

  1. Do jednego kochasia co nie chciał dać dyla
    rzekła pewna panna daj mi krokodyla
    Ta prośba o rybkę to przy tym błahostka
    niechże luby wcina aż zostanie ostka.

    Nie żałuj chłopinie jeśli takie chęci
    nie wiesz przecież sama czym luby cię znęci
    Ryba nóg nie ma za to ma łuski
    żmudna robota , nie poplam bluzki.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób mu rybkę !- może z gliny,
    z kolorowej modeliny,
    z drewna będzie bardzo trwała!
    Bez "zapaszku" ,doskonała,
    możesz podać też dla gości
    bo nie będzie miała ości !

    Podasz ja garnirowaną,
    apetyczną i rumianą,
    na półmisku,z zieleniną
    i ucieszysz tym chłopinę,
    że na każde zawołanie
    będzie miał to swoje danie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie:) Już mu zrobiłam. Zjadł i nareszcie mam spokój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z gliny, ani z modeliny nie była:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybka lubi pływać,
    chłop Twój o tym wie,
    pewnie zacznie "śpiwać"
    gdy przekąskę zje.

    Może kup akwarium,
    rybkę hoduj tu,
    "Wszystkie śpią w jeziorze",
    na noc zanuć mu.

    Może tą piosenką
    wzbudzisz jego chuć?;)
    Jak się sprawdzi dzisiaj -
    co wieczór mu nuć.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ozonko*
    Ten Twój "chłop" to przystojniak i elegant:)))
    Musisz uważać... bo "ryba" to może być pseudonim operacyjny... a służby czuwają:))))

    A tak na poważnie... mam nadzieję, że ryba smakowała... i chłop zadowolony:)))
    Pozdrawiam:-)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowała:) Pozdrawiam Cię "SEG":)))

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobrze, ryba jest ( myślę, że to nie ten z rządu pis u ), a moje śledzie gdzie? siem zapytowywuję? , gdzie?. Też "chłopina" zjadł?. Przecież nie lubi. :-)))
    Następny post, ma być ze ŚLRDZIAMI !!

    OdpowiedzUsuń