Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

sobota, 28 maja 2011

Siedzi babcia.... ***



Siedzi babka przy straganie.
Czeka na Straż Miejską.
Który koło niej już stanie
i nałoży marżę miejską.

Potentaci, ruskie strzygi,
są od tego wolne.
Bo korupcja działa dobrze,
pleni się jak zielsko polne.

Dziwi mnie to uczulenie
na warzywa polskie.
Pewnie będą wszyscy żarli
wszystko co jest Wolskie.

Żałośnie krótkie nogi są ich wizytówką . Jeszcze nie wiem , jak to się ma do inteligencji, ale coś się ma!!!

28 komentarzy:

  1. Niech nie martwi się ta babcia
    powie typ z kawiarni.
    Wszak ogórki są z jej działki
    to nie te z Hiszpanii
    Straży miejska, inne służby
    czy ktoś mi odpowie?
    Kiedyś było więcej babć
    a...ludzie żyli zdrowiej
    pozdrowionka Ewciu
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,
    Chyba się ma Ewuniu, chyba się ma........
    Dobrego wypoczynku. :-)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szczere, życzenia mam na myli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heniuś wszystkie wypowiedzi szyfrujesz? Troszke zaufania, tak Cię lubię :) Pozdrówka
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzi babcia przy straganie,
    chce zarobić na śniadanie,
    "ojczulkowi" by posłała,
    gdyby straż ją nie zdybała !

    Ma pietruszkę,rzodkieweczkę,
    świeży koper, marcheweczkę
    - hodowała witaminy,
    by dorobić do renciny...

    Przyszedł zbój na kaczych nogach,
    no i musisz babciu droga
    zwinąć stragan i renciną
    podzielić się z tym gadziną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na myśli miało być:))) A Ty, El Ninio pokaż się, bo od tego zależy reszta:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, Lilly!!!! tak to odbierasz??? Mam pewność, że dla "ojczulka" to raczej po rozliczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. A prosiłam Ciebie o coś, El ninio!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ssiorki jeśli tylko od tego? Mam wysłać fotkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej hej ktoś tu brużdzi! Nie przypominam sobie Twojej prośby:)
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam nic przeciw babciom i pietruszce. Chętnie od niej kupię. U niej na pewno w 100% wszystko ekologiczne.
    Tylko babcia musi sprzedawać te polskie warzywka w wyznaczonych do tego miejscach... a nie byle gdzie.
    Ulica to nie targowisko...
    My Polacy musimy nauczyć się, że prawa należy przestrzegać ...zarówno babcia sprzedająca pietruszkę jak i nawiedzeni z Krakowskiego Przedmiescia.

    Dobry temat poruszyłaś... świetny rysunek do tematu rymowanki. Masz talent Ewo. Tak trzymaj.
    Miłego dnia życzę:-)***

    OdpowiedzUsuń
  12. El ninio*... sorrki, że się wtrącę...
    Ewa prosiła, byś był przy komputerze w tym samaym czasie gdy ona jest. Coś od niej otrzymasz:)))
    Pozdrawiam:-)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ozonko,dobrze byłoby,żeby po rozliczeniu! On żąda na "zbożne cele",a oni dają i jak zostanie na leki to daj Boże! Znam takie sytuacje.
    Pozdrawiam!
    SEG musimy się uczyć porządku,ale powiem ci szczerze,że pozwoliłabym sprzedać starej kobiecie to,co tam ma/a ma najczęściej niewiele/ i nie goniłabym z osiedlowych uliczek.Jasne,że są targowiska,ale czasem nawet fajnie spotkać niespodziewanie za rogiem kobietę
    z rzodkiewką z własnej działki! Ja będąc na targu omijam wszelkie stragany i idę zawsze wprost do przycupniętych kobiecinek,które coś własnego ,albo z lasu sprzedają.I pomidor inaczej smakuje i ziemniak.
    Pozdrawiam cię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz widzę dlaczego nie mogłem wejść tutaj.
    Babiniec się rozpanoszył - hi hi hi. 1. Potwierdzam i zatwierdzam, opinię Sofijki - Ozonowa Ewo, MASZ TALENT i nie marnuj go, na wysyłanie miłosnych rysunków ( hi hi hi) ani do mnie ani do El Nino (my Cię kochamy, tylko sza).
    Rysuj na blogu. To jest NIEPOWTARZALNA forma przekazu. Rano tego nie wpisałem, bo wybywałem. Zaraz też lecę na łono. Nie mogę się nacieszyć Buźka Dzierlatki i Dziewice (odnawialne :-)))* po 4 latach - łonem

    OdpowiedzUsuń
  15. Lilly* ... dasz palec, będą chcieli rękę:)
    Pozwolisz babci... obok stanie Wietnamczyk z chińskimi produktami i handlarz ryżem , mydłem i powidłem.
    Powie: wolno babci to i mnie wolno.
    Przecież mamy demokrację i równouprawnienie.
    Tak więc wolę... by wszyscy handlowali w wyznaczonych miejscach.
    Ps. Ja też wolę kupować na targu od "babć":)))
    U mnie piękne słoneczko...jutro muszę wybrać się na "łono"
    Miłego dnia Lilly:-)***

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyż racja,a wszystkiemu winna demokracja!
    U mnie właśnie słoneczko wychodzi więc i ja na łono!
    Miłego wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  17. Problem w tym,że za miejsce na targowisku trzeba płacić i to nie mało a dochód tych babć jest mizerny.Po zapłaceniu postojowego nie byłoby go wcale. Towaru mają niewiele. Przyznam,że też chętnie u nich kupuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiataj Hanno*
    Pełna zgoda. Opłaty targowe, to obciążenie dla mizernego dochodu "babć".
    Ale zamiast sprzedaży na ulicy lepszym rozwiązaniem będzie zwolnienie "babć" z opłaty targowej.
    Miłego dnia Hanno:-)*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ozonku wielkie sorki ale nie odczytałem Twojej wiadomości :) Nie dorozmawialiśmy się w odpowiednim momencie. Domyśliłem się dzięki SEG-(bużka dla niej) Bożżżższzzz aż mi wstyd :***)***
    El głupek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ej Ninio, nie bądź uzurpatorem. Głupkiem nie jesteś. Znam paru, żaden do Ciebie niepodobny . :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jednak, prędzej dogadamy się na migi niż w jakikolwiek inny sposób ;(((

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co odpowiedzieć? Migajmy :)))
    Maek

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesli jesteś to poczekaj :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ngdy nie zwiewam Raczej płyne jako niewinny prądzik :)
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem jedyną osobą wyraźnie widzącą rzeczywistość. Niektóre rzeczy kiepsko rysuję, inne wspaniale. I , błagam, nie wmawiajcie mi tego, czego nie ma:)

    OdpowiedzUsuń