Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 19 lutego 2012

Gdzie mnie poniosło?

Nawet nie na krańce Świata , ale do Turcji.  To już drugi raz.
W tym roku było znacznie więcej śniegu. Leżał gdzie się dało. Pamiętacie ubiegłoroczne zielone doliny? W tym roku były ośnieżone. Może nie wszystkie, ale prawie. Co ja Wam będę pisać, zobaczycie sami.
Będzie chronologicznie .
Zdjęć mam dużo, bardzo dużo;)))  Wszystkich nie pokażę, bo pewnie miałabym zapewnione posty do końca roku. I to po kilka zdjęć w poście:) CODZIENNIE:)
Najpierw lot. Udało mi się porobić zdjęcia z samolotu. Muszę wybierać.
 To Bosfor i jakieś wody go otaczające, n.p. morze Marmara. Za nic nie powiem co jest co.
Trochę się "spociła" szyba w samolocie.
Mam nadzieję, że na teraz wystarczy?  Dolecieliśmy w całości , bo piszę. Zdjęcia musiałam zmniejszyć. Jeśli ktoś chce oryginał....

Na razie tyle. Reszta sukcesywnie :)

10 komentarzy:

  1. Widoki świetne. Niestety ja do samolotu nie wsiądę a autokarem za daleko. Ciekawa jestem ciągu dalszego Ozonko. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja czekam na dalsze zdjęcia, a i podziwiam robienie zdjęć z samolotu, wiem, że to w zasadzie normalne i wiele osób tak robi, ale dla mnie to horror-żadna siła nie zmusi mnie do patrzenia przez okno samolotu w dół:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj na łonie :-))). Czekam na zdjęcia.
    ps: te z haremu, też :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Hanno! Turcy latają samolotami jak same anioły. Są doskonali! Nie ma czego się bać;) Zdjęć zrobiłam z dwa tysiące, alebo i więcej. Nie wiem. Żałuję bardzo, że nie wszystkie będę mogła Wam pokazać:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Moniko, wystarczy jedynie opanować własny strach. W dzieciństwie miałam lęk wysokości, ale to z wiekiem minęło. Zdjęcia robiłam bez obaw, chociaż..... Zawsze istnieje ryzyko.
    "Ale kto nie spróbuje , nie pojedzie". To moja własna przeróbka znanego przysłowia:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Heniu!!!!! Ty potworze. "Na zdjęcia z haremu"??? O to poproś "Honiewicza", bo mnie tam nie wpuszczą!
    Ale muzyka ciągle taka sama. Słodkousypiająca;)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. We wpisie do Hanny, niechcący mi wyszło, staropolskie "alebo". Niesamowite:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia z samolotu nie zawsze wychodzą ciekawie, ale przyznam, że Twoje sa naprawdę fajne :P
    Ostatnie ma niesamowitą perspektywę :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Nashi!
    Dobrze, że jesteś:) Wpadnę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń