Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

sobota, 4 lutego 2012

Wrona siwa :)))

 Pewna wrona już od rana,
stale siedzi niewyspana.
I marudzi, malkontenci,
na gałęzi wciąż się kręci.
Czegoś szuka, grzebie, sapie,
albo się za uchem drapie.
O, kapselek już znalazła,
ze dwa pety, suche liście.
Coś w nich znowu zobaczyła
rozkopuje je ogniście.
I tak wronie dzionek cały
mija jakby z bicza strzelił.
Teraz siedzi na gałęzi
i zapewne odpoczywa.
Wrona siwa:)

Sobota, 04.02.2012r.

12 komentarzy:

  1. Bo to ptaszek pracowity
    krząta się przez dzionek cały
    raz przyfrunie, raz odleci
    choć za oknem mróz nie mały.

    Jest ponadto trochę próżny
    lubi siedzieć gdzieś wysoko
    ale chętnie też pozuje
    gdy nań zerka foto-oko.

    Pozdrawiam serdecznie Ozonko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Hanno:) Masz rację, pozowała. Chociaż robiła to jakby od niechcenia. Taka znudzona i zawiedziona pogodą;)
    Lubię wrony.
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ozonko:-)*
    Z Ciebie zrobiła się foto-ornitologo-petka. Podziwiam Twoje zamiłowania do przyrody i fotografowania. Do tego zgrabne tematyczne rymowanki... o udanych szkicach nie wspomnę:)))
    Niestety, ja tak nie potrafię rymować... dlatego zawsze piszę prozą.

    Pozdrawiam serdecznie:-)***

    18:37

    OdpowiedzUsuń
  4. Rymuję tylko gdy mnie przyprze. Częściej nie przypiera. Najbardziej lubię zdjęcia z kilkoma uwagami prozą:)))
    Ale jakiś wierszyk czasem, czemu nie? A jak nastrój dopisze to i rysunek do paszkwilku ;)
    Pozdrawiam SEG:)
    Nie napiszę, że cieplutko pozdrawiam, bo mróz w Warszawie że aż piszczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, SEG, że ptaki lubiłam od zawsze. Ten aparat dostałam w 2010 roku i od tamtej pory "rozwijam" się fotograficznie. A że jestem wzrokowcem, bo jak wiesz i.t.d. , to jakoś idzie;)))

      Usuń
    2. Wierszyki to mi się czasem same układają:)

      Usuń
  5. Połknęłaś bakcyla. Już się powtarzam. Dobrze, że do łóżka nie bierzesz aparatu - hi hi hi. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że połknęłam, Heniu. Dobra rzecz, robienie zdjęć. A jak jest coś ciekawego, to jeszcze lepiej.
    Buźka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. W łóżku to ja śpię, he, he, he ;)
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że nie starasz się fotografować w sposób "oryginalny", jak niektórzy posiadacze aparatów. Swoim obiektywem uwieczniach to, co codzienne i dlatego właśnie te zdjecia są na swój sposób wyjątkowe :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Można ze zdjęciami robić różne rzeczy, tylko po co? Staram się pokazać naturę w sposób jak najbardziej prosty. Bywa, że przez przypadek coś uda się wyjątkowo i wygląda nadspodziewanie interesująco:)
    Pozdrawiam, Nashi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, siwa wrona, u mnie tylko czarne bywają:)

    OdpowiedzUsuń