Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

wtorek, 21 lutego 2012

Pierwszy dzień, i to co zobaczyłam:)

To widok z naszego okna. Poranek. Hotele zmienialiśmy jak rękawiczki.:) Antalya.
To miałam za oknem. Całe miasteczko jest w  rozbudowie.  Buduje  się hotele. Chyba wyłącznie:(
Turcy, to ludzie interesu. Wschodni świat.   BOGAZKENT!!! Miejscowość, w której stoi hotel.
Całe wybrzeże,  od Antalyii  na wschód, to pola golfowe i   ten Bogazkent!  i kilka innych po drodze.
Wszystko jest podporządkowane  jednemu bożkowi. Mamonie!!!
To skwerek  w centrum tej miejscowości.  Grajkowie z brązu. Czy "czegotam".
To pomnik zwycięzcy, Ataturka.  To on wprowadził nowy ład w Turcji.
To nocna panorama. W tle,  góry Taurus:)
Morze bywa przepiękne.
Zachód słońca.
Też jakieś wieczorne. To ciągle ten sam dzień. Czyli sobota , a może już niedziela?  Ustalę;)

9 komentarzy:

  1. Cudne widoki...
    Mąż namawia mnie na urlop w Turcji - ja jestem zdystansowana, żeby nie powiedzieć: uprzedzona.
    Miejscowości turystyczne... to inny świat. Żeby zobaczyć prawdziwą Turcję trzeba pojechać głęboko w głąb kraju (tak mi powiedziała koleżanka Turczynka).
    Doceniam to, co robią dla turystów... ale nie wiem, czy zdecyduję się na wyjazd.
    Pięknie uchwyciłaś wschód (1 zdjęcie) i zachód (7 zdjęcie).
    Miłego dnia:-)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to jest różnie. Najlepiej jest pojechać poza sezonem. Wtedy cisza i spokój. Ostatnio było bardzo wielu Niemców i Francuzów. To co widziałam, pokażę. Słońce przepiękne. Bajeczne widoki gór:) Odwagi, SEG:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze jeśli jest podwoda i możecie się samodzielnie poruszać.... Bajka. Tylko drogi przeważnie górskie, trzeba ostrożnie jeździć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapowiada się ciekawie Ozonko. Piękne zdjęcia.Turcy mają głowę na karku i chcą wycisnąć ze swoich kurortów jak najwięcej kasy. Syn był w zeszłym roku w Turcji i wrócił zachwycony.Serdeczności

      Usuń
    2. No to doskonale wiesz, że mam rację. Turcja jest przecudowna dla turystów. Tylko te ceny;(
      To co widzisz, to tylko wstęp, Hanno:) Mam znacznie ładniejsze:)))
      Miłego!

      Usuń
  4. Witaj:)
    Bardzo ciekawe ujęcia wschodu i zachodu słońca, szczególnie to przedostatnie, z bajecznymi ognikami światełek.
    Brązowy grajek z saksofonem to coś dla mnie, uwielbiam dźwięki saksofonu...:)
    Dla Ciebie cudny saks-tenor w wykonaniu witruoza tego instrumentu Kennetha Gorelicka:

    Kenny G - The Moment

    http://www.youtube.com/watch?v=447yaU_4DF8

    Serdeczności.:)

    20:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo!
      Taki zachód słońca był tylko jeden. Za krótko tam byłam. Może jeszcze kiedyś....
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Niesamowite widoczki... mam nadzieję, że czeka na Ciebie jeszcze więcej wspaniałych plenerów i przygód ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Dopiero przeczytałam Twój komentarz:) Mam nadzieję, że czeka. Smutno by było, gdyby nie. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się pojechać w ciekawe miejsce:)
      Pozdrawiam, Nashi!

      Usuń