Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

wtorek, 26 października 2010

Już nie wolno nam ......***

                                               Nic się nie da dziś powiedzieć
                                               wszystko ma być "politycznie",
                                               ma być słodko i układnie
                                               no, po prostu ma być "ślicznie".

                                                Żadnych ch...w, żadnych ch...r,
                                                żadnych ku..w pi.......h,
                                                żadnych przekleństw, komentarzy
                                                żadnych faktów przekręcanych.

                                                Bo od dzisiaj będzie pięknie.
                                                Świat odmieni swe oblicze.
                                                Będzie cacy, będzie miło,
                                                już od teraz na to liczę.

A że mój żołądek odmówi posłuszeństwa , bo nadmiar słodyczy go "zemdli", to już inna sprawa.
"Będzie git"



10 komentarzy:

  1. Gdy na słodycz będziesz liczyć,
    zawiąż rozum na supełek -
    telewizor o to zadba,
    by wyskoczył zeń diabełek.

    Pieprzu on ci w mig podrzuci,
    politykiem wnet poszczuje,
    słodycz twoją zbałamuci,
    widzieć będziesz same ch...e!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie liczę. Wolę niezbyt wygadaną naturalność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozonko:)
    Naturalność jest bardzo wygadana ! Tylko trzeba ją rozumieć , widzieć i akceptować i... CENIĆ!. Wszystko inne to- kupa:(
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego wolę "niezbyt wygadaną". Mniej słów, ale celnych, zamiast potoku "niczego".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię gadać:) Nie lubię w żadnym jednak razie nic nieznaczącego słowotoku, który niestety słyszę coraz częściej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też. Jak słyszę coś takiego, to ból głowy mam jak w banku:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już staram się codziennie słuchać mniej. Wolę pisać, czytać, gotować lub cóś innego wymyślić:) Po jaką cholerę mi ból głowy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Toteż njczęściej uciekam "w komputer", "robotę" lub książkę (to lubię najbardziej).

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam.Poczytałam.Super i powodzenia.
    "Siedział sobie Sobek ......"

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah, Ty anonimowa:))) Mam nadzieję, że jednak kiedyś się ujawnisz?

    OdpowiedzUsuń