Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 1 października 2010

"Wszędzie w Polsce powinny stać krzyże, upamiętniające tragedię smoleńską". ***

Kto żyw, niech stawia krzyże.
Wytnijmy lasy, puszcze całe
by upamiętnić tę tragedię.
Zadanie wszakże to niemałe.

Niech rolnik nie uprawia roli,
bo na niej las krzyży wyrośnie.
Fabryki zburzym, by w ich miejscu
lasy krzyżyków były na wiosnę.

Cały nasz kraik zastawimy,
dwiema dechami na krzyż zbitymi.
Sami zaś nogi za pas weźmiemy
i się w cholerę wyprowadzimy.

Nieudaczny to wiersz, jak i jego przyczyna. Bo prezio życzy sobie krzyży w całej Polsce. Listy do ambasadorów na całym świecie, jego opinie i wywody, stawiają  stan jego zdrowia psychicznego pod znakiem zapytania. To już nie jest śmieszne, to żałosne. Czekam, kiedy go odsuną na boczny tor ludzie silniejsi psychicznie , lub po prostu zdrowi na umyśle.

16 komentarzy:

  1. Prezes ujada jak wściekły pies, ale na takie szczekanie nie zawsze zwraca się uwagę!
    Mnie dzisiaj martwi to, że płacimy za wyczarterowanie dwóch samolotów, kilku autokarów, zatrudnienie czterech psychologów, czterech lekarzy i dwóch psychiatrów i dwustu osobom fundujemy wycieczkę do Smoleńska! A dziura w budżecie rośnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich absurdów jest znacznie więcej. A kościół? Płacimy na niego, chociaz juz nie musimy. Kiedy to się skończy? 5 mld złotych rocznie. To tyle ile brakuje państwu, tyle od nas wyciągnie po podwyżkach. Niech państwo działa zgodnie z przepisami i umowami, a żadnej dziury nie będzie. Wybierasz sie na zjazd RPP? Do Kongresowej jutro?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się oczywiście! Idziesz ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sie wpisałam u Ciebie pod wczoraj. Chcesz się jakoś umówić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie, bo szczerze to samej trochę nudno by było:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gdzie i o której? Sądzę, że jakieś 1/2 godziny wcześniej trzeba być, no 45 min, żeby pogadać i postać przed Kong. aż wpuszczą.16.15-16.30. Tylko w którym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tramwajem pewnie , mimo zmknietej Prostej, będę mogła dojechać do Centralnego i wyjdę na Emilii Plater. Czym Ty dojedziesz i w które miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zaproszeniu mam informację, że zaproszenia są honorowane tylko do 16.30. Myślę zatem, że powinnyśmy tam być najmarniej o 16.00.
    masz mojego maila, wymieńmy się numerami telefonów! Ja będę w okolicach 15.15 więc po prostu się zdzwonimy i zapodam Ci gdzie jestem:)
    nicckita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam miłe panie:)
    Mam nadzieję,że po Kongresie poczytamy subiektywne i obiektywne opinie Wasze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja też! Sądząc o dość łatwej dostępności tej imprezy, mogą sie tam pojawić jednostki niechciane. Ponieważ zaproszenie można sobie również wydrukować. Czyli, może tam wejść każdy dysponujący kompem i drukarką. Niezależnie od opcji politycznej czy intencji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, wierszyk ma głębokie przesłanie, z przyjemnością go przeczytałam.:)
    Mam nadzieję dziewczyny, ze coś skrobniecie po tym zjeździe, ciekawość mnie będzie pali... kocić!;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłanie jak przesłanie. Paszkwil napisałam, bo gdyby tak na poważnie , to nic tylko się "pochlastać" :(((
    Powiem Ci Ewciu, że mój chłopina jest przeciwny mojej wyprawie. Ale przynajmniej się dowiem o co chodzi. Coś skrobniemy, to pewne, ale już w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrobniemy, skrobniemy:) Chłopina Twój niech się nie denerwuje, będziesz pod dobrą opieką:) "cza" iść i obaczyć co proponują. Ja się cieszę na posłuchanie pani profesor Magdaleny Środy - mądra baba ona jest:)
    Kalisz może nie taki bystry, ale pozytywna jednostka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj ozon -ku :)Wierszyk wraz z komentarzem wspaniałe i na czasie. Najwyższy czas, by ktoś zdecydował się tupnąć nogą w tej zastraszonej partii. Guru musi odejść!...być może wtedy sekta stanie się normalną partią.
    Serdeczne pozdrowionka :)
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj "El ninio"! Wczoraj jak wiesz (a może nie), byłyśmy z "Rudą" na Kongresie RPP. Wróciłyśmy wieczorem. Trochę komentarzy zostawiłam u "Ewy*". Na temat sekty, wpisów jest sporo na każdym ze znajomych blogów. Nikt nie kocha prezia, zwłaszcza po jego ostatnich "występach". Wpadaj częściej, jesteś zawsze mile widziany:)))

    OdpowiedzUsuń