Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

sobota, 16 października 2010

Na specjalne życzenie :) ***



Wszędzie spisek, fałsz i granda
rzecze "pisia" propaganda.
A dla posła przykazanie,
nie "wychylaj się" kochanie.

Masz powtarzać tylko to,
co szef sobie życzy, bo
on zawiesić łatwo może
lub Cię zwolni, jeszcze gorzej.

I już chór się cały zbiera
by powtarzać słowa te:
Bój się wstawać,
bój się siadać,
bój się śpiewać,
bój się gadać,
Bój się słuchać,
bój się myć,
bój się jeść
i bój się żyć!

I tak ciągle w wielkim strachu
siedzi poseł w sejmu gmachu
i się trzęsie jeden z drugim
a dlaczego? Bo ma długi.

Tu płać raty, tam kredyty
liczy na Cię twa rodzina,
ale bez pensyjki posła,
zwykła bieda się zaczyna.

Bój się wstawać,
bój się siadać,
bój się śpiewać,
bój się gadać,
bój się słuchać,
bój się myć,
bój się jeść
i bój się żyć!

Bój się włączyć telewizor
Bo tam siedzi już Olejnik.
Nie daj Boże, że źle trafisz
i obejrzysz jeszcze "Dziennik".

Na dodatek "Fakty", "Wizjer"
Piaskiem w oczy sypie "spiker",
Z głowy masz już telewizję,
Wszędzie tylko czarne wizje.

Więc przypomnę ten refrenik
ku pamięci, to się wie:
Bój się wstawać,
bój się siadać,
bój się śpiewać,
bój się gadać,
bój się słuchać,
bój się myć,
bój się jeść
i bój się żyć.

Bój się też własnego cienia
i pogody co się zmienia.
Lotu ptaków, szmeru liści,
i jarzębinowej kiści.

Czy jest warto ryzykować
prawdę i uczciwość wszelką?
Czy masz jeszcze własną twarz?
Czy się wolisz ciągle bać?

Bój się siebie,
bój się mnie,
i wszystkiego
co kto chce
listonosza
jak też ciecia
I papierowego śmiecia.
Klucza w dziurce
pana w kurtce,
igły z nitką,
lisa z kitką.
I wszystkiego, czego ktokolwiek sobie zażyczy.

30 komentarzy:

  1. Cześć:)
    Powiadają, że nie boi się tylko dziecko i idiota:) Chyba coś w tym jest, bo ja nadal czuję się dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee tam. Od bardzo wielu już lat nie posiadam tej zmory, czyli strachu. Jeśli kiedyś staniesz na krawędzi, przychodzi zastanowienie "I czego się idiotko boisz?", spojrzysz realnie na przyczynę strachu i dojdziesz do wniosku , że jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa!:)))- dałaś czadu...no!,pisdolonym i wszelkiej maści pseudo- politykom na pohybel!!!-DAŁAŚ TY!!!
    Jestem pod wrażeniem!:D...i ...pod wrażeniem...:DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wspaniała:)
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochani:))) Starałam się:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby efekty starań innych były podobne - ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niczego się nie boję,
    lecz kaczystom skórę łoję,
    łoję skórę z przyjemnością,
    w dziób im daję też z miłością!
    Nie zaglądam do Dziennika,
    bo mi wisi polityka,
    wolę jesień, wiatr i chmurę
    odpór daję wszystkim gburom!

    Ewciu, baaardzo ładny wierszyk, po prostu zachwyciłaś mnie.:)))
    A to zdjątko Twojej roboty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ozonie Kochany, rozejrzyj się dokoła:) Niewiele jest takich miejsc jak Twój czy Ewy blog, gdzie człowiek widzi konkretne efekty, a nie czeka na spełnienie mrzonek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjątko? Moje:) Lato 2009, las koło domku mojej siostry, zrobione telefonem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę:(:)
    Odpisałem tej koorwie pizdolonej na FP,bo juz mam po grdykę wycierania sobie ryja Jej Osobą we w porównaniu do...kogokolwiek!
    Chujnia dźwiga to Forum Pogięte...
    Ewa - wybacz!Wiesz,żę nigdy nie zgodzę się na dyktat żadnego oszołoma!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, Adasiu, wiem. Nie wiem o co chodzi ale ona jest upierdliwa jak mało kto. Jej przekonanie o własnym geniuszu musi budzić sprzeciw. Ale wiesz, głupich nie sieją, sami sie rodzą. Jak Pan Bóg chce kogoś ukarać, to mu rozum odbiera. Jej odebrał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cgyba, że każde z nas ma na myśli kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wedle Pambuka rady:idem z El ninio (ale gostek!CZAD)pić wino prawdy :)Dżizas jest moim ajdollem.
    El...ma wątpliwości natury moralnej...JA GO WYLECZĘ ZE Z TYCH WĄTPLIWOŚCI :)))...a przynajmniej postaram się wewpłynąć na Onego pozaduchowom, racjonalistycznom persfazjom 90%:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wierzyć się nie chce:)))))))) Tak pięknie napisałeś . Persfaduj, persfaduj, może zmieni zdanie? :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaprem się!!!:)Każdy El ninio sieje spustoszenie i TAKIEGO chcę mięć wśród swoich przyjaciół!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. EWA-szukam Twojej ,,poczty"...Jeśli chcesz,daj znak przez Ewę*,to ułatwi wiele...

    OdpowiedzUsuń
  17. Już poprosiłam Ewę. Przekaże Ci mój adres:))) Chyba:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożssssszzzz W końcu nic się nie stało. Śląsk- Polonia 2:2 Widziałem małolata z siekierą, który wybierał się pewnie na końcówkę meczu. Od tych debili ocal nas Boże!
    Pozdrowionka
    El coś tam :)))Marek

    OdpowiedzUsuń
  19. ...a ten adam od kotów nie za dużo sobie pozwala?
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaa , tego to już nie wiem:) Pewnie znasz go lepiej niż ja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozwala sobie ,pozwala ...:)Cicho być,idziem na piwko po Palikotu i G I T A R A:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie idę na Palikota, ale mam bilety na KAT. Wolałbym zaprosić ozon-kę. Pewnie nie przyjedzie? - za daleko? Teraz mamy koncert DEEP PURPLE chyba ostatni.
    Pozdrawiam Cię OZONKU
    El ninio

    OdpowiedzUsuń
  23. KATek dopiero w grudniu a wcześniej Deep Purple:)
    Nawalę się muzą jak młody Buk:)Ale z Kostrzewskim -wreszcie-wychylę zdrowie tych co polegli pod ST i NT:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witajcie! Widzę, że zabawa była przednia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. :)))My oba cwaj zawsze się świetnie bawimy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję,że nie pomyślałaś sobie nic zdrożnego:)

    OdpowiedzUsuń