Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 10 września 2010

Obrażony? ***

Samokrytykę Elka złożyła,
jak za komuny, kto powie nie?
Nie wiem doprawdy co też zrobiła,
bo prezes bardzo rozsierdził się.

Były ekspiacje, szczere wyznania
bicie się w piersi , kto powie nie?
Prezesik jednak nie ma litości
z byle powodu wciąż gniewa się.

Bo zatwardziały z niego satrapa,
jedynowładca, kto powie nie?
Komunistyczny system wprowadza,
czy jej wybaczy? Bóg jeden wie!

14 komentarzy:

  1. Cześć:)
    Wybaczy, wybaczy:) Wczorajsza sytuacja przypomniała mi scenę z "Misia", kiedy Jarząbek otwiera szafę, włącza magnetofon i zapodaje: Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu - to mówiłem ja, Jarząbek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie uderzyło podobieństwo do czasów słusznie minionych. Samokrytyka, tragedia. Jak za komuny. Sądząc po wczorajszych i dzisiejszych komentarzach, PiS nie ma racji bytu we współczesnym świecie. To jakaś mumia jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś moja koleżanka rzekła: to już nie przypomina reanimacji - to pudrowanie trupa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się. Czytałam gdzieś, że Pis ze swoimi partyjnymi założeniami jest niedemokratyczny. Partie oparte na decyzjach tylko i wyłącznie jednej osoby, jak też ślepe posłuszeństwo, to przeżytek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaściankowość i średniowiecze, o czym zresztą dzisiaj u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już. Tak chyba nyśli każdy przytomny człowiek. A mnie PiS razem z preziem , przypominają partie hitlerowskie w predwojennych Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli w pisie panuje demokracja to ja jestem kot Alik:)
    Metody dżugaszwilowskie i nie dziwmy się zważywszy na pochodzenie Kaczyńskich.Metoda Dżerego-uczmy się od najlepszych-tylko wg.zasad i teorii,które on uważa za słuszne.
    Jednym słowem - taki mały Stalinek:)
    A Elka dostała cios w szczękę i pocałowała w podzięce bijącą rękę:)Że tez można tak nie mieć za grosz honoru:(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Adamie myślałam, że ta baba ma jaja, zawiodłam się setnie...
    Ozon masz przepis na ruskie pierogi?

    OdpowiedzUsuń
  9. W pisie nikt niema jaj,co najwyżej >pipry z mamrami<:
    A poza tym nie mogę słuchać o ruskich pierogach bom teraz słomiany wdowiec i niestety nie ma mi kto ich przyrządzić.Dlatego idę sobie na rybki-przynajmniej z nimi jest prosto w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miedzianowłosa:)?Nie wiem po co miałbym brać mydło na ryby ale pewnie jestem zmęczony albo nie kumam nic z pamięci (padam z nóg) :)))
    Cokolwiek to znaczy rozumiem,ze masz poczucie humora więc dla Ciebie ale przede wszystkim dla Ewy(O3)dziękując za wyrozumiałość taki oto utwór:
    Matia Bazar-Solo tu- na YT.
    Buona notte:)

    OdpowiedzUsuń