Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

sobota, 13 sierpnia 2011

Ptaszki :)

Szczególnie je lubię. Jednak te spotkane na Podlasiu były, poza bocianami, malutkie i niezmiernie ruchliwe. Zrobienie im dobrego i wyraźnego zdjęcia zakrawało na cud. Coś jednak mi się udało. Najczęściej widywałam kopciuszki i pliszki siwe.
Kopciuszki miały jaskrawo rudy ogon, widoczny dopiero wtedy, gdy rozkładały skrzydła do lotu.
Tego zdjątka już nie jestem pewna. Poniżej pliszka siwa.


Tu akurat nie wiem co jest. Codziennie rano przylatywała cała rodzinka. Może mysikróliki a może zięby, albo zupełnie coś innego. Nie pozwalały podejść do siebie bliżej. Miały wyraźną ciemną plamę na skrzydłach i ogonie.
To sikora bogatka. Coś upolowała. Widywałam też sikory modre.
Bocian z Kleszczeli.
Kaczki i łabędzie w Augustowie, przy kanale.
Łabędź z Troków.
To jaskółki. Zdarzało mi się widzieć siedzącego na drutach gąsiorka, zdjęcia jednak nie mam. Aparat jakiś "mułowaty", zanim ustawił ostrość,  ptaszek zdążył odlecieć.
Widywałam też wiele innych ptaków , najczęściej z okna pociągu. Zrobienie zdjęcia było niemożliwe. Były to czaple stojące nieruchomo nad wodą  i kanie czarne  i jakieś inne ptaki drapieżne . Szkoda.
 Na zakończenie trochę zachodów słońca i chmur:)))

 A na koniec podlaska tęcza:)
 Wrócę za kilka dni :))) Dokładnie za tydzień :)))

4 komentarze:

  1. Ty nie narzekaj na aparat."Narobił się" za wszystkie czasy, a Ty, masz pamiątkę i możesz sobie przypominać, że istnieje coś lepszego, niż beton i hałas. Teraz pojedziesz do Augustowa i ........ I znowu aparat będzie "się męczył". :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Od tego jest, Heniu:))) Co do pamiątek, to masz rację. Może sobie jakąś tapetę nową zrobię, do kompa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wiele ciekawych spostrzeżeń i fotek Ewo... Podlasie jest cudowne... Udanego pobytu w Augustowie... udanych foto-polowań i pięknej pogody Wam życzę.
    Pozdrowienia Dla Ciebie i dla męża:-)*
    Ps. Ja w czwartek wybieram sie do Polski.... więc też pourlopuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj SEG! Jadę jutro raniutko. Chcemy zobaczyć dokładniej Augustów i inne miasta Suwalszczyzny np. Suwałki. Pokręcimy się trochę po okolicy. No i oczywiście będą zdjęcia:) Oby tylko nie padało:)
    Miłego urlopu Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń