Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

wtorek, 22 listopada 2011

Tematów wymyślać nie bedę.

Na razie wszystko zamarło  w marazmie. Expose premiera nieco wszystkich stłamsiło.  Czekamy na zimę?
W międzyczasie chodzę i robię zdjęcia, jak to ja  różnych różności, czyli ciekawostek i zwykłości dnia codziennego.  Pewnie nie wszystkim się spodobają, ale niektórzy je docenią. No to "lecimy" :)))
 To wczorajszy wschód słońca. Wszędzie bure chmury.  Po lewej stronie nad budynkami, poprzez chmurzyska, prześwituje różowo kawałek czystego nieba.
Nieco później, widok na południe. Bajeczne jest to niebo:)
To widok wschodniej strony, tej samej co na zdjęciu pierwszym. Zmiana kolosalna, no i kolory świetne.
 To już popołudnie. Widoczna strona zachodnia. Na niebie "jeżdżą" ciągle odrzutowce, zostawiając za sobą białe smugi pary.
 Te dwa jakoś dziwnie skręcały razem;) To popołudnie obfitowało w takie "zjawiska".
 W oknach domów zwróconych prawie na wschód odbijała się łuna zachodzącego słońca. Od czego ona się odbijała wcześniej ? Do tej pory nie wiem.
Takie zdjęcia lubię:)
Zachodzące słońce widoczne między konarami drzewa.
Też ten zachód słońca:)
Tylko  cztery rzeczy. Niebo, samolot, ptaki i drzewo. Jako piąta rzecz występuje smuga za odrzutowcem.
Jeszcze późniejszy zachód słońca.
Inne ujęcie:)
A tak to się kończyło:) Bajeczne kolory nieba.

To było poniedziałkowe niebo.Czy udało mi się oddać całą jego urodę?

6 komentarzy:

  1. No i woda na herbatę dla J. - przypalona.
    Ty, już tego bakcyla masz w palcach. To dobrze. Przynajmniej wiem, jak wygląda niebo nad Twoją wsią. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne te kolory? Najbardziej właśnie one mnie cieszą. Woda , Heniu, nie przypala się. Chyba, że czajnik odejdzie w niebyt. Na razie się trzyma, pancerny jest;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe gniewajcie się mróweczki. U mnie niczego nie znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej Ozonko udała ci się ta sztuka. Bardzo nietypowe są zdjęcia zachodu słońca. lubię takie ujęcie nieba z różowymi chmurami a słoneczko pomiędzy konarami drzew wygląda intrygująco.Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś zbawieniem Hanno, bo już myślałam że wszyscy o mnie zapomnieli;(
    Pozdrawiam Cię i miłego:)))

    OdpowiedzUsuń