Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 2 listopada 2011

Trochę zwierzątek:)

Mam jeszcze trochę zdjęć Gór Skalistych. Dziś jednak pokażę innych ich mieszkańców.
Zwierzątka będą.
To już znacie. Wszędobylska i zabawna wiewiórka:)
To chyba sarenka. Szczerze mówiąc nie znam się na zwierzynie płowej.
To  samiec od pary.
I ten.
Tu dwójeczka.
Panorama doliny z rzeką .

A to widok Banff.
 Pewnie sklep z pamiątkami.
Jeszcze góry:)
"Samotność we dwoje" i piękne widoki.

 Na razie tyle.

8 komentarzy:

  1. Ozonko pobiegałam sobie po tych przepięknych krajobrazach-może na dobre mi wyjdzie,bo jeszcze niezupełnie jestem zdrowa?
    W Kanadzie nie byłam i chyba mi nie grozi,więc dobrze zobaczyć chociaż troszkę okiem turysty.
    Takie czarne wiewiórki przychodzą na mój taras-tu są tylko czarne.Sarenki spotykam też bardzo często,bo las mam o rzut beretem.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lilly! Mnie tez raczej nie grozi, chociaż nic nie wiadomo. Mnie też się podobają te górskie krajobrazy. Morze jednak lubię najbardziej mimo, że płaskie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Też sobie polatałem, bo i góry, to nie daję rady biegać. Ładne widoki ładne.
    Dobrze, że Ozonowa, nie chowa tego tylko dla siebie.
    Miłego dnia Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozonowa nie chowa i całe szczęście bo zdjęcia piękne i człowiek poogląda widoki, których nie zna.Ja też wolę morze Ozonko choć góry są piękne i majestatyczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chowam Heniu, nie chowam:) Nawet autor udzielił zezwolenia na publikację blogową:) A co tam, oglądam ja, pooglądajcie i Wy:)
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie Hanno, majestatyczne i jednocześnie piękne. Też mnie to w nich pociąga.
    W Kanadzie są świetnie przygotowane trasy dla zwykłych turystów. Nie trzeba być wyczynowcem, żeby zobaczyć coś pięknego. Pamiętam swoje chodzenie po górach jeszcze w dzieciństwie.Żadnych zabezpieczeń, cud że żyję;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwójeczka, nie "dwujeczka", błąd ort.
    Samcem sarny jest kozioł, a na zdjęciu jest jeleń i łania (samica jelenia to łania, a nie sarna). Popraw, bo zęby bolą i usuń ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Ci "anonimowy". Błędy robię czasami, jak każdy. Bywa. Co do zwierzątek, to napisałam, że się na nich nie znam;( Jakoś to moim gościom nie przeszkadza. Jeśli pozwolisz, to zostawię Twój komentarz:)

    OdpowiedzUsuń