Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 25 stycznia 2012

Gdzie ta zima?

Gdzie takie zimy się podziały? No nie ma , nie ma, nie ma...
To zdjęcie z ubiegłego roku , chyba:) Była zima jak się patrzy, nie to co teraz:) Marudziłam i narzekałam, że zimno, że mróz. No to mam. Pewnie nie tylko ja;(
Przypomnijmy sobie i pomarzmy troszkę :)))

Coś jeszcze dodam z ubiegłego roku. Porządki robię i to właśnie zobaczyłam .
Załamanie wody i odbicie w niej.Lewa strona zdjęcia na dole.

7 komentarzy:

  1. U mnie śnieg pada Ozonko. Byłam wieczorem z pieskiem a zimno niemożliwie.Zobaczymy jutro bo zapowiadają mrozy. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak śnieg zimą dodaje uroku... szarobury krajobraz zmnienia się w bajeczny: puchowy i świetlisty...
    Piekna fotka... i nawet nie przeszkadza mi, że z ubiegło roku.
    Przyjemnie powspominać...
    Pozdrawiam Ozonko serdecznie:-)***

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam o normalnym czasie:
    26.01.12 00:32

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie! Robiłam wczoraj porządki w zdjęciach i znalazłam to właśnie, a że robione telefonem to zapomniane. Pięknie oszronione drzewa, chyba to dodało tegorocznej zimie siły i odwagi. Nareszcie się zdecydowała na bycie:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też zapominam. Jest teraz 08.22 rano:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że istnieje coś takiego jak napięcie powierzchniowe, ale żeby do tego stopnia? Pewnie gdyby nie ono , to nic nie mogłoby pływać po wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda jakby się uginała pod ciężarem łodzi. Ale numer:)

    OdpowiedzUsuń