Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 13 stycznia 2012

Styczniowa pogoda.

Jest ciepło jak rzadko. Właściwie tak ciepłego stycznia nie widziałam. Ptakom coś się miesza w główkach od tej pogody. No i nie ma śniegu, który upiększa burą o tej porze roku,naturę.Robienie zdjęć też nie ma sensu, bo co fotografować? Nawet "łapanie" pięknych fragmentów przyrody staje się nudne.
To był 12 grudnia 2012 roku.
Co się dzieje z tym bloggerem teraz mam podkreślony tekst.

9 komentarzy:

  1. Nie narzekaj na blogera. ŁONI " dla Twojego dobra.
    Narysuj coś i nie becz, że pstrykać nie ma co. ( hi hi hi). :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nawet narysuję, to i tak niczego nie zmieni. Zdjęcia umieszczają mi się gdzie chcą. Najlepiej u samej góry w kolejności odwrotnej. Czyli od końca. Zanim tego dziada nie ustawię jak trzeba, to zdrowie zjem. I jeszcze tekst mi podkreśla ten maszyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. A posty ciągle mają czas z Hameryki;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy komentarz do posta "Styczniowa pogoda." dodany przez ozon :
      A posty ciągle mają czas z Hameryki;(
      Autor: ozon , blog: Jakoś, piątek, 13 stycznia 2012 20:21:00 CET
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      ...a u mnie w skrzynce, pokazuje tak jak Ci wkleiłem

      Usuń
  4. Ta druga fotka, to bardzo ładna, delikatna zorza. Poranna, czy wieczorna?
    A wiesz, co możesz jeszcze sfotografować? Poszukaj w okolicy drzew z ciekawą fakturą kory, albo naroślami typu huby. Tylko rób to w dużym przybliżeniu, żeby widać ten rysunek. Jakieś mchy, czy porosty na korze to cały mikroświat...:)
    O bloggerze, to ja się już nie będę wypowiadać, bo cisną mi się na usta same niecenzuralne słowa.

    Nie jestem Eskimoską z Alaski i wpiszę Ci prawdziwą godzinę mojego komentarza - 21:01
    Pozdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:) Właśnie skasowałam sobie cały mój koloryt, jesli można tak się wyrazić. Teraz wszystko ustawiałam od początku. Rozchoruję się przez to świństwo.
    Koło mnie jest troszkę drzew, ale nie są zbyt stare. Nie mają żadnych narośli. Jest jeszcze kilka niedobitków drzew owocowych . Muszę je obejrzeć.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zorza jest poranna. Z tej strony tylko taka. Poznaję po budynkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie śnieżek prószy na całego. Zrobiło się bielutko.
      Mój Onet też dostaje bzika.Pozdrawiam serdecznie Ozonko.

      Usuń
    2. Warszawa też biała. Właśnie przestał padać śnieg:)
      Dobrego:)

      Usuń