Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 29 kwietnia 2012

Najbliższy park.

Tam najczęściej chadzam. Teraz pokażę drzewa. Dla odmiany. Niech mi nikt nie wmawia, że fotografuję wyłącznie ptaki;)
Akacje. Teraz jeszcze prawie bezlistne. Mają bardzo charakterystyczny kształt gałęzi.
To stały bywalec. Potężne drzewo z jasną korą. Nie wiem co to jest.
Wiosna w parku.
Staw:)
 Zdjęcie można powiększyć. Pięknie "kładące" się na ziemi cienie drzew. Wygląda to tak, jakby były widoczne ich korzenie;) Lub, jakby maszerowały z parku???
Wiosna:)

  Na razie tyle;) Lubię takie spacery. Słońce świeci, ciepło, aż chce się żyć:)
Pa:)
Post opublikowałam w poniedziałek 30.04.2012r. Godzina 5.50 :) Nie wiem dlaczego nie chce się wyświetlać aktualna data publikacji ?

15 komentarzy:

  1. Witaj! Ja też uwielbiam spacery. Twoje zdjęcia zachęcają do nich. Zaraz wychodzę na kijki. Chętnie by usiadła na tej zielonej trawie nad stawem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Ranny z Ciebie ptaszek:))) "Wiosna piękną jest"!!! Zachęca do działania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...drzewa też fotografuję...nie uciekają przede mną :) Lubię zwłaszcza te nietypowe, np. te, które mają dziwne pnie i konary:)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja:) Akacje mają taki "kanciasty" pokrój gałęzi:)))
    Dla mnie do fotografowania najmniej ciekawi są ludzie. Chociaż wielu uważa odwrotnie. Pewnie to kwestia upodobań i postrzegania świata. Temat do sporej dyskusji.
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest piękne; i ptaki, drzewa, kwiaty...
    Kto nie umie się tymi cudami przyrody cieszyć, ten jest...
    Czyż ten tyciutki ślimaczek nie jest śliczny?
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny:))) Witaj!
      Pokazuję naturę jaka jest. Czyż nie można się tą różnorodnością cieszyć?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ewo, ja też nie weszłam, będę próbować...
    Prześlę ci wiadomość.
    Ważne, że mamy dobre chęci...
    Wiem, że dobrniemy do celu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE - no ślimak mnie rozczulił ...
    -----------------
    nareszcie wiem, kim jesteś - u Sary znalazłam. zaraz sobie link skopiuję
    ----------------
    też lubię drzewa zwłaszcza zimową porą a teraz piękne kwitnie pod moim oknem, muszę je pokazać
    oj - tyle muszę a czasu brak
    ---------------
    A CO DO lEONTIEN TO TEŻ SPRÓBUJE DOBRNĄĆ, CHOCIAŻ CZARNO TO WIDZĘ
    zabieram adres i zmykam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wizytę:) Może ktoś ten adres jednak znajdzie ?
    Zdjęcia robiłam ciekawemu ptakowi. Nie wiedziałam, że w kadrze znalazł się i ślimak;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozonie wiem, że chciałaś dołączyć do akcji Kwiaty dla Leontien. Wejdź na mój blog: Piękny świat oglądany oczami Moniki, znajdziesz tam post " Niezapominajki dla Leontien" w komentarzu od Gigi są wskazówki jak tam wejść. Dzięki jej podpowiedzi mnie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo, dotarłam, ale nie potrafię Ci tego wytłumaczyć...Mam chęci, ale jestem ciemna w tych sprawach.
    Giga to, fajnie opisała u Moniki , tam mnie skierowała...Obie są u mnie na blogu...
    Spróbuj, bo warto taką akcję popierać.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń