Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 7 października 2011

Idźmy na wybory. ***


Idźmy na wybory, idźmy na wybory moi mili.
Nie możemy stracić przecież ani chwili.
Bo wybiorą za nas niechcianego,
"nieznanego" wroga publicznego.

Znam jednego , mały, niepozorny.
Chociaż z boku może się wydawać dość wytworny.
Bo garnitur, krawat i koszula.
Ale to nie zrobi z niego przecież króla.

Chociaż władzy on tak pragnie jak nikt w Świecie,
i drugiego , tak chcącego nie znajdziecie.
Lecz pobudki jego mało znane i ukryte,
i pomysły miewa  "znakomite".

Dreszcz mnie bierze kiedy wspomnę je czasami,
jego racje są gładziutkie jak aksamit.
A na Polskę ma pomysłów milion trzysta,
lecz z żadnego on niestety nie skorzysta.

Pieski swe wypuści znowu z "własnej" psiarni.
Chociaż kiedyś obiecywał , że je karmi.
Jak tam jest, nie będę gdybać , jego "dzieci'
mam nadzieję, że  ze stołka szybko zleci.

"Mało nas, mało nas, do pieczenia chleba
tylko nam, tylko nam, prezesa nie trzeba"

I oby;(((

 Muszę to napisać. "Mordę" musiałam wymienić (są ślady) bo pierwsza mi nie wyszła. Cielsko ciastowate i rozlazłe, bo prezes dużo mówi  ale  z realizacją kiepsko. Nic sensownego nie da się z tego ulepić. A i rogi nie bez powodu.  Taki on ci jest. Macierewicz się kłania ;(
Pa:)))

6 komentarzy:

  1. Pójdę na wybory - PiS -dzielczej nie chcę sfory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ozonko*
    Swój głos nie zmarnowałam!
    Przegrany jar-czort w wyborczym kotle miesza...i wypije to piwo, które nawarzył!
    O "WADZY" może on tylko marzyć... i będzie "dugo, dugo" marzył...

    Pozdrawiam serdecznie:-)***

    Ps. Wierszyk trafiony, rysuneczek też... tylko włosów w nosie zabrakło... bo orginałowi zawsze wystają:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginałowi- oczywista oczywistość.
    Sorry:-)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam wczoraj i teraz czytam Twoje komentarze SEG. Dałam tez niewielkie wyjaśnienie do rysunku:)))
    Dzięki za wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń