Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 26 października 2011

Październikowy poranek.

Jest godzina ok. 7.00 rano.  Zaskakuje mnie widok porannego nieba. Kształty i kolor chmur rzadko spotykany. Lecz wszystko to zmienia się z minuty na minutę. Nie mam czasu, uwieczniam to zjawisko:)))
To zdjęcia z dwóch stron, najpierw wschód , ostatnie południe.
Za chwilę wszystko pozmienia się, kolory rozjaśnią i wyzłocą.
 Cztery ostatnie zdjęcia robiłam w przeciwnym kierunku (od południa na wschód) i  udało się. Kiedy słońce wyszło jeszcze wyżej, cała uroda zjawiska znikła. Wszystko pobielało, straciło bajeczny urok.

6 komentarzy:

  1. Umiesz patrzeć.Dostrzegasz to, na co inni nie zwracają uwagi. Brawo, bis.

    ps: jak otworzysz działalność gospodarczą " Nietypowe widokówki", mogę być prezesem rady nadzorczej. Poświęcę się. Dla Ciebie wszystko. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego "nietypowe"??? Przecież takie widoki to sam "mniód":))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uchwyciłaś Ozonko jakiś przechodzący front.Bajeczne niebo,jakby płonące gdzieś w oddali..Zdjęcia jak zawsze bardzo ciekawe.
    Heniu już wykombinował fuchę !
    Miłego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Lilly:) Miałam szczęście. Nieczęsto coś takiego da się uchwycić w obiektyw, czy obiektywem;)))
    Miłego, Lilly:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite te chmury. Ostatnie zdjęcia powodują u mnie lekki niepokój.Jakby mała zapowiedź Apokalipsy. Pozdrawiam serdecznie Ozonko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobne odczucia, Hanno. Jednak te chmury wyglądały przepięknie i groźnie jednocześnie ;)
    Pozdrawiam , Hanno:)

    OdpowiedzUsuń