Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 9 października 2011

Złamanie ciszy przedwyborczej. ***

Tyle się o tym mówi. Są jednak ludzie z wiadomej wszystkim partii, lub jej zwolennicy, którzy mają w nosie zasady współżycia społecznego. Tacy święci a tacy nieuczciwi. Wczoraj wieczorem przed lokalami wyborczymi naklejali plakaty i malowali własne hasła.
Zerwać plakatu nie można , bo to by było przestępstwo. Naklejać czy rozwieszać jednak można? Na pewno nie powinno się na nich głosować. Jutro Wam podam nazwę tej partii, chociaż i tak pewnie już wiecie o jakiej partii piszę.

Teraz , w poniedziałek, mogę już podać nazwę partii, która ma nas za nic. To jest oczywiście PiS. Wiem, wiem, nikogo to nie dziwi, jak również niesłowność prezesa.

10 komentarzy:

  1. Witaj Ozonko*
    Oszołomów nie brakuje... a cel jest jeden: "WADZA" "WADZA" "WADZA"... za każdą cenę!
    Aż się "boję " tej jego "wadzy":)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)***

    Ps. Mam nadzieję, że zrobiłaś zdjątka i jutro dowiemy się więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj SEG! Niestety nie zrobiłam, bo to nie jest koło mnie. Dowiedziałam się od chłopiny. To on jest w komisji.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak-nikogo nie dziwi!Swoich "mężów zaufania" miał wszędzie/prawie/co nie znaczy,że sam nie kręcił!Ciekawe tylko,jakie będzie miał teraz usprawiedliwienie swojej kolejnej porażki-wiadro pomyj czeka..
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak-nikogo nie dziwi!Swoich "mężów zaufania" miał wszędzie/prawie/co nie znaczy,że sam nie kręcił!Ciekawe tylko,jakie będzie miał teraz usprawiedliwienie swojej kolejnej porażki-wiadro pomyj czeka..
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Lilly! Kręci, kręci i to jak.
    Największy blamaż dla nas, to Chicago. Mieszkają tam przedpotopowi Polacy i postęp oraz konieczność zmian , do nich nie dociera. Dociera natomiast głos Rydzyka. Nie rozumiem ich wyboru, bo przecież nie wrócą do Polski. Zatem wybory powinni pozostawić nam, mieszkańcom.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chicago mnie nie dziwi Ozonko. To bastion PiSu. Czasem mam wrażenie,że kierują się zasadą: im w kraju gorzej tym nam lepiej.Szkoda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Hanno! Wiesz, że możesz mieć rację.Sądzę, że oni są tak oderwani od polskiej rzeczywistości iż nie zauważają zmian w mentalności Polaków. Dla nich czas zatrzymał się w XIX czy na początku XX. USA powinno im odebrać swoje prawa wyborcze, bo albo, albo;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam Cię jesiennie:) Chociaż do jesieni jeszcze troszkę, to zimno dziś.... że no:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chicago mnie nie dziwi, bo to emigracja podkarpacka a tam to przecież bastion PiSu.
    Do tego liczne wizyty Rydzka (nie tylko w USA...w Canadzie też) "wyprały mózgi"... Polskę znają z perspektywypodkarpaciego rolnika...
    Nie dziwi mnie też wielki przegraniec Grzesio ... rozdawaniem jabłek wyborów się nie wygrywa. Lewica jest potrzebna... ale z charyzmatycznym przywódcą.
    A Grzesiowi zaplanowany fotelik premiera obok Jarka-przegrańca śmignął koło nosa:-)

    Miłego dnia życzę:-)***

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Grzesia, nie mam złudzeń. Za "miętki" jest. Taki nijaki. Już wolałam Olejniczaka. Mam w Kanadzie rodzinę, nie głosują. Uważają, że skoro nie mają zamiaru wrócić, to nie powinni mieszać się do rządów w Polsce.
    POzdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń