Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

piątek, 13 sierpnia 2010

Porównanie? ***

Wydaje mi się, że wiele osób , ma podobne zdanie do mojego. Sporo czytam i wszędzie daje się zauważyć krytykę co do działań PiS, jak i braku działań PO w stosunku do tegoż. "Zesrała się bida i płacze". Brak reakcji czy jakichkolwiek działań. Może niezupełnie ale prawie. Ale jak się zastanowić, to właściwie nie wiadomo co robić. I tak źle i tak niedobrze.
Takie wszystko i nic.
 Może, do roboty Panowie! Do roboty!

3 komentarze:

  1. Dzień dobry:)
    Masz rację: do roboty i niech każdy robi swoje. Dzisiaj policja już odrobineczkę zrobiła... to napawa delikatną, malutką dozą optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ozonie ! Spóżnione , aczkolwiek najlepsze Życzenia Urodzinowe - przesyłam ! Myślę , że bury mi nie zrobisz , że tu " się wtryniam " :) Co do Twojego wpisu , najbardziej " skrótowo" odpowiem : " Porzućmy klęczniki na rzecz - myślenia racjonalnego " i ... będzie lepiej. Bo ten " mebel" jedynie w kościołach winien figurować.
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Was, Magdaleno i Stanisławie! Dziękuję za życzenia i wizytę. Mam nadzieję, że będziesz Stanisławie, częstym gościem na moim blogu. Magdalena ma już stałe zaproszenie i zna drogę. Jeszcze raz , dziękuję!

    OdpowiedzUsuń