Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

wtorek, 31 sierpnia 2010

Siekiera, motyka... ***

Siekiera, motyka, but, obiadek
Zrobił z Polski głupa Śniadek
Siekiera, motyka, pień, mrowisko
Kiedy straci stanowisko?

Wałęsa. Gieremek, Mazowiecki
spostponował ich "jarecki"
kubeczek, żarówka, krzeseł rząd
Kiedy Jarku pójdziesz stąd?

Już nie chcemy na to patrzeć
Złe wrażenie trzeba zatrzeć.
Ale pamięć nie pozwala
by historię on "rozwalał".

Naszą pamięć  nadwyręża
Brak pamięci tego "męża".
Wszak historia ma swe prawa,
kiepska pamięć, jego sprawa.

Mogłabym to ciągnąć jeszcze, ale mi się nie chce.

Przed chwilką słuchałam "potoczystej przemowy" niejakiego Andrzeja Jaworskiego z PiS. Godny następca  Gosiewskiego. Mówi nie słuchając innych i te końcówki " z tom, pełnom premedytacjom  nie som  ", przerwać mu nie sposób. W 1980 roku miał 10 lat. Wielki mi działacz "Solidarności". Dostał z IPN świadectwo pokrzywdzonego przez komunę. Żenada. On nie ma pojęcia co to znaczy. Jak to się mówi : Konia kują a żaba nogę podstawia.
Eh!

11 komentarzy:

  1. a ja mam omamy - hi hi hi. Już (chyba>?) gdzieś to czytałem. Ktoś Cię zerżnął (ale brzmi hi hi), czy Ty gdzieś tak napisałaś? Miłego - mimo wszystko - dnia.
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć "orhen". To ja przytoczyłam na blogu "Ewy* fragmencik wierszyka.
    Trzymaj się:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej żaby to i Jarka można by porównać :) Stoi na środku, bo i mądry i piękny i przecież się nie rozerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz, nie wiem dla kogo to szczęście:), ale ogólnie dogadać się ze mną nie jest problemem i zazwyczaj nie stoję na tak zwanym "rozdrożu", czyli gdzie piękni, a gdzie inteligentni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też nie mam tego problemu. Nawet jeśli jestem głupia, to mnie to nie boli. A szczęście dlatego, że nie masz siostry bliźniaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz będzie losowanie LOTTO, może coś wygram?

    OdpowiedzUsuń