Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 26 czerwca 2011

Dla Henia!

To jest stworzonko, które towarzyszy nam co dnia. Jest wyjątkowo ładne:)
Mój spacer jednak nie był daremny.
To jedno z zasychających  na terenie glinianek, drzew. Szkoda, że nie robiłam takiej kroniki wcześniej. Przecież większość drzew tam rosnących została , w majestacie prawa, zasypana po szyję. A wiadomo jak to się kończy. Fotografuję i pokazuję na blogu co się da.  Nie wiem ile czasu na takie obserwacje dostaniemy od opatrzności i natury;)
Pa:)

7 komentarzy:

  1. Dzięki Ewo Ozonowa. Wiesz, że to lubię. Twoje reportaże i krótkie opisy. Myślę, że już niedługo, i ja będę mógł coś skrobnąć. Mam nadzieję. :-)))*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna dedykacja
    Henio puchnie z dumy
    Bo Ozonka go wybrała
    chociaż wokół tłumy

    Spacer nigdy nie daremny
    mówię to z uznaniem
    robisz fotki swe udane
    i niech tak zostanie.

    Niebo, drzewa, czasem ptaszę
    co w zaroślach kwili
    więcej proszę takich fotek
    w każdej wolnej chwili.

    Pozdrawiam serdecznie Ewo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, Hanno:) Chciałam Ci napisać wiersz, ale chyba mam zbyt wiele "teraz na głowie". Bo coś mi nie wychodzi;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy na głowie spraw za dużo
    wierszyk nie wychodzi
    myśli lecą w inną stronę
    i z trudem przychodzi.

    Ja mam czas i się nie spieszę
    poczekam cierpliwie
    może kiedyś mi napiszesz
    byle sprawiedliwie.

    Pozdrowienia serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje natchnienie, bywa kapryśne.
    Nie będę czekać,aż ono pryśnie:)

    OdpowiedzUsuń