Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 8 czerwca 2011

Park, to spory temat.


 Umieszczę jeszcze kilka zdjęć wartych obejrzenia.
Bratek, który wyrósł przy cmentarnej ścieżce.
 Jest tam też drzewo, o obwodzie pnia  ok 3 metrów (na moje oko). Większość została zniszczona w czasie wojny, ale kilka zostało i to jest jedno z nich. Jest wielkie, nie mieści się w kadrze i musiałam robić zdjęcia "kawałkami".
Prawie idealnie;)Całości, niestety, nie miałam jak sfotografować:) Bo konary wielkie i bardzo rozłożyste ma, a w parku nie rośnie samotnie.
Na koniec jeszcze kilka ptaszkowych zdjątek:)
Kaczka i dwa zdjęcia  drozda:)
  I jeszcze park:)
C.d.n.

6 komentarzy:

  1. Ślicznie tam jest. Człowiek w takich chwilach rozumie jak bardzo bliska jest mu natura. Pozdrawiam serdecznie Ozonko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. I Ty śmiałaś napisać, że w Warszawie nie ma pięknych miejsc? Tylko dobre wychowanie, nie pozwala mi powiedzieć co o Twoim "zeznaniu" myślę.
    Miłego dnia "Kłamczucho: :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Hanno! Pewnie, że ślicznie. Przez tyle lat omijałam to miejsce zajęta różnymi sprawami. Teraz nareszcie je odkrywam:))) Lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież nic takiego nie pisałam;( Heniu, jest ich wiele, tylko zależy do czego;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychowana w Śródmieściu a potem na Żoliborzu, byłam przyzwyczajona zupełnie do czegoś innego. Taki "Lasek Bielański" np. jest jedynym na Mazowszu reliktem zachowanym niezmiennie w jednym miejscu, od 10 000 lat. Wiedziałeś? Wiem też, że nowo zbudowane osiedla spowodowały obniżenie w nim wód gruntowych o ,chyba, 5 metrów. Jak długo jeszcze się uchowa? Wszystko załatwia na nie, współczesna cywilizacja. Nieopanowanie nienażarta ;( Taki park, z którego zdjątka to pikuś przy reszcie . Do Łazienek już nie chadzam, bo są rozdeptywane przez tłumy zwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dziesięciu tysięcy lat, powinnam była napisać:)

    OdpowiedzUsuń