Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

środa, 28 grudnia 2011

Metoda zastępcza. ***



Po co komu eutanazja?
Kiedy Ministerstwo Zdrowia
wzięło sprawy w swoje ręce,
nikt się teraz nie "uchowa".

Po co tracić prestiż , honor
łamać słowo dawno dane.
Wystarczy rencistom zabrać
lekarstwa im przepisane.

Wystarczy podwyższyć cenę
na lek co przy życiu trzyma.
Kilka tygodni wystarczy
a emerytów już "nima".

Pieniążki zostają w kieszeni.
Kłopotów już brak, ambarasu.
Ciekawe co będzie gdy kiedyś
i rządzącym nie wystarczy już czasu.
Na życie.

5 komentarzy:

  1. Wiesz Ozonko co myślę o MZ i NFZ. Jestem ciekawa co będzie miał do powiedzenia Arłukowicz. Kosmiczne ceny leków są lekarstwem dla budżetu ministerstwa. Dla nas są wyrokiem śmierci. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś wykupuję leki. Ceny są niekoniecznie stare. MZ i NFZ ciągle podnoszą ceny leków. Nic nie jest dane na zawsze. Drastyczne podwyżki wszystkiego wykończą finansowo najbiedniejszych, którym i tak na niewiele starcza. Posłowie dali sobie po 500. O ludziach zapomnieli;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Oj. ruszyłaś mój "wrzód".. Płace już 1/3 jałmużny - zwanej rentą inwalidzką - za utrzymanie koncernów farmaceutycznych. Co będzie po nowym roku - dowiem się w lutym. Arłukowicz - miał pomagać "wykluczonym". Pomaga, na innym stanowisku. Wyklucza - na razie - ich z kolejek w aptekach. (ten ostatni na rysunku - to ja). Nawet się nie boje. Nie mam już siły się bać.
    Zanim jednak "podziękuję" jemu (za opiekę), poczekam na wizytę w aptece. Politycy i media - jak zwykle kłamią. Co będzie? -, nikt nie wie.
    Zdrowia Dziewczyny w Nowym Roku .
    /-/ Wykluczony. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest wrzód większości ludzi. Mam przedziwne wrażenie, że kto zostaje posłem, natychmiast traci poczucie rzeczywistości. Zaczyna nowe życie w jakimś "Matrixie". Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego za jego "Matrix" mają płacić zwykli obywatele? Bo ja nie chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba "wykrakałam" te kolejki przed aptekami!!!

    OdpowiedzUsuń