Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 11 grudnia 2011

Sobotni poranek.

Dziwne, jak lubię patrzeć na chmury. Doszukuję się w nich dziwnych kształtów, no i ta ich ulotna uroda.
To sobotni świt, ok.7.00 rano.
Trochę przed południem. Dużo chmur i słońce próbujące się przez nie przedrzeć.
Niebo wygląda jakby było w kratkę, zwłaszcza prawa strona.
I jeszcze:)
Dziwnie to wyglądało.
Każde zdjęcie wydaje się podobne do poprzednich.  Często nie mam serca z nich rezygnować, bo jednak są różnice;)

7 komentarzy:

  1. Wiesz Ozonko, czasem niebo w chmurach budzi grozę.Są takie magiczne a jednocześnie budzą fascynację.Czasem to lekkie obłoki przybierające bardzo dziwne kształty. Lubię oglądać takie fotki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też to lubię. Takie dziwne zjawisko, nieco groźne gdyby nie prześwitujące słońce,widać na fot. 3 i 4. Bure chmurzyska i przedzierające się przez nie promienie słoneczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze polskie chmury są niepowtarzalne...
    Pozdrawiam.
    www.eremi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Często obserwowałem jak układają się chmury. Przy odrobinie wyobraźni, można nie jedno zobaczyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak uważam. Dzięki za wizytę "eremi", wpadnę do Ciebie:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Można Heniu, można. Nawet nie drugie i nie trzecie:)
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz przeczytałam wiadomość.Wejdź do mnie na blog na "Napisz do mnie" pod zdjęciem to przeczytam

    OdpowiedzUsuń