Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

wtorek, 27 grudnia 2011

Moja pasja (?)

Spokoju mi to nie daje. Co nią jest?  Polityka?  Zwiedzanie? Może robienie zdjęć chmurom i wschodom oraz zachodom słońca?  Może jest nią zupełnie coś innego, coś o czym nie pisałam, albo napisałam zbyt mało ?
Interesuje mnie Świat , ludzie nieco mniej. Stanowią jednak część tego świata jako jedno z ogniw w łańcuchu ciągłej ewolucji gatunków.
Pozostało mi jeszcze trochę zdjęć, pięknych wschodów i zachodów słońca.
 Najpierw rozpalił się czerwienią horyzont.


Niebo rozjaśniało się coraz bardziej.
Po czym zaczęło wszystko przygasać.
Wstał dzień.
Ten spektakl miał miejsce 21 grudnia tego roku. Zachód słońca też był bajeczny:)
 Pa:)

2 komentarze:

  1. Witaj poświątecznie Ozonko. Masz niesamowitą rękę do przepięknych fotek.Mogłabym oglądać takie zdjęcia na okrągło.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Hanno!
    To nie "ręka", lecz raczej oko i przypadek też. Moje okna są tak usytuowane, że właśnie takie rzeczy z niego widzę. Gapą bym była,gdybym nie skorzystała z okazji i nie spróbowała tego uwiecznić. Już nie piszę ile powtórek muszę zrobić, żeby wybrać do zamieszczenia na blogu,kilka czy kilkanaście zdjęć ;)))
    Pozdrawiam , jeszcze tegorocznie :)))

    OdpowiedzUsuń