Większość zdjęć jest moją własnością, chcesz je wykorzystać, spytaj! Kilka zdjęć z internetu.

niedziela, 13 marca 2011

Droga z Antalyii do Myry.

Cała trasa wycieczki obfitowała w przepiękne widoki. Właściwie, żeby zarejestrować wszystko, powinnam istnieć w trzech osobach;) Dwie strony autokaru i przód, bo na przodzie szyba nie była przydymiona i można  było zobaczyć wszystko w naturalnych barwach:)))
 Mijane miejscowości były bardzo ciekawe. Przeważnie były to miejscowości nadmorskie z przystaniami dla różnego rodzaju łodzi.
 Niestety, zdjęcia robione z autokaru nie wychodziły zbyt dobrze. Wnętrze autokaru odbijające się w szybach, nie dodawało urody fotografowanym krajobrazom.
Nowo wybudowana droga, nad brzegiem morza, była bardzo malownicza.
Białe placki na zdjęciach 1-3, to szklarnie lub folie, pod którymi dojrzewają warzywa w promieniach słońca. Ciągną się całymi hektarami. Niesamowite. A na pierwszym planie zdjęcia 2 i 3, pinie:)))
Mogłabym tą drogą jechać w nieskończoność.
Dziś, kiedy poprawiam zdjęcia i wspominam tamtą wycieczkę, nie mogę wyjść z podziwu.
Pa:)

4 komentarze:

  1. Kamerka by się przydała ale i tak piękne widoczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tylko zepsute nieco z powodu ciągle jadącego autokaru:) Przez okna zdjęcia nie zawsze wychodzą dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, miałaś cudną wycieczkę. Śledzę Twoje ralacje codziennie. Takim tempem zwiedzania można się zmęczyć:)
    Wierzę, że Turcja jest piękna, ale na wyjaz tam mam wewnętrzne opory... wiąże się to najprawdopodobnie z tym, że znam bardzo dużo Turków i nie mam niestety najlepszej o nich opinii (z paroma wyjątkami).
    Może kiedyś to się zmieni... i wybiorę się do tego pięknego kraju.
    Pozdrawiam serdecznie Ozonie:)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj SEG:))) No i się zmęczyłam:( Było mi to jednak potrzebne. Po powrocie do Warszawy, stwierdziłam, że nabrałam ponownie kondycji. Zasiedziała byłam okropnie, aż wstyd sie do tego przyznawać:))) Co do Turków, nie wiem jak się zachowują poza swoim krajem, tam byli uprzejmi i przyjacielscy. Zobaczyłam jedną rzecz , której byłam bardzo ciekawa, urządzenie do wyciskania soku z granatów:)))

    OdpowiedzUsuń